Nu Online
Momenteel zijn er 254 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal 'De Vlaschaard' Hulshout

18-8-2011 18:01:15
Hej,
Heeft er iemand ervaring met feestzaal 'De Vlaschaard' in Hulshout??
We hebben deze zaal geboekt ! En zouden graag wat tips weten waar we moeen op letten enzo??

Wordt de aankleding van de zaal helemaal door hun gedaan, of moeten we zelf voor het nodige zorgen??
Menu kiezen, of buffetvorm..??

Shoot !! Geef jullie positieve/negatieve com.

Groetjes,

Caroline

Caroline
18-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 3579

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik18-8-2011 18:17:25

Hey,

Wij hebben ons feest gehad vorige vrijdag bij de vlaschaard. Dit was redelijk goed. Onze formule was: om 18u eten met de familie dus een menu, om 20u komen de gasten voor aperitief met koude hapjes, om 22u was het dan door ons speech en huwelijkstaart en openingsdans enzo... Voor de gasten hadden we dus receptie en dansfeest.

De tafelaankleding doen zij zelf, wij hadden wel ballonnen besteld voor wat extra aankleding. Daarvoor zijn wij naar Balloonies in Grobbendonk gegaan.

De menu voor de suite was zeker in orde! De receptie was ook zeker in orde, al mochten de obers wel wat meer langskomen bij ons voor wat drinken enzo. Onze gasten vonden het feest echt goed in orde.

Wij hadden wel één minpuntje. Ik had graag zo'n amerikaanse huwelijkstaart gehad. Wij hadden dat dus besteld bij een bevriend iemand. Op voorhand afgesproken met de zaal dat die vrouw die in de koeling mocht opstapelen enzo. Die vrouw komt daar aan en mocht die niet in de koeling opstapelen, ze heeft die moeten opstapelen op een tafel voor de garage. Dit duurde een uur, het was ook een vijflaagse taart en de bovenste lagen waren door de warmte ingestort. Ook onze minitaartjes waren aan het smelten. De zaal heeft wel geprobeerd om ze fatsoenlijk te maken. Maar ik maak zelf taarten in mijn vrije tijd en dat was toch wel een item waar ik naar uit keek. Ik had dat bij een bevriend persoon besteld omdat zij voor een dessertenbuffet 14 euro pp vragen en zij doen geen stapeltaarten. Voor de rest ben ik echt héél tevreden over de zaal, alles was voor de rest helemaal in orde!

Ik weet niet hoe ver je voor de rest bent, maar ik kan wel bloemisten doorgeven of fotograaf of videograaf of zo...

Groetjes, Claudia

Jessica

Meld misbruik18-8-2011 18:29:10

Hey Caroline

Wij zijn getrouwd in De Vlaschaard en wij waren meer dan supertevreden! Mooie aankleding (door hen), goed advies wat betreft tafelschikking, en mooi verzorgd eten. Onze gasten spreken er nu, twee jaar later, nog steeds van.

Wij hebben gekozen voor een menu aan tafel en het uitgebreide dessertenbuffet. We kregen de overschotjes mee en hebben daar tot aan het vertrek op huwelijksreis (4 dagen later) nog van gegeten.

Ze hebben ook een kluis waar je terecht kan met de enveloppen (zo hoef je je daar ook niets van aan te trekken).

Niet dan goeds dus. Als we een (minuscuul) minpuntje echt moeten opnoemen, was het het feit dat we meteen na ons feest alle cadeaus moesten meenemen en dat niet de dag erna kon (dat was handig geweest, maar is perfect gelukt toch).

Caroline
18-8-2012
 Meld misbruik19-8-2011 11:35:33

Leuk om goede reacties te horen,
Eerst zouden we de mensen uitnodigen voor receptie en aansluitend daarna avondfeest.
Wij hadden gedacht aan eten in buffetvorm. - Dus eerst soep - voorgerechtje en dan hoofdgerecht in buffetvorm en dessertenbuffet.

Voor tafelschikking hadden we vanalles in gedachten.
Dit hebben jullie goed kunnen bespreken met hun??
* Bloemen, Kaarsjes,.. Deco..
We hadden ook aan wat ballonnen gedacht.

Wat betreft de taart, hebben we gedacht aan zo'n pronkgebak, die we wss bij de zaal gaan bestellen.

Dj hebben we via via gevonden, en zou wel een hele goede zijn voor trouwfeesten,

We zijn wel nog opzoek naar een Videograaf, Claudia ken jij iemand in de buurt?

Groetjes

Caroline

Kelly
13-8-2011
 Meld misbruik19-8-2011 20:04:44

Hallo Caroline,

Wij hebben vorige zaterdag (13 augustus) onze feest in de Vlaschaard gegeven!
In 1 woord "FAN-TAS-TISCH" Je heb inspraak in alles. Alles is bespreekbaar.
Happy days uit Putte heeft voor ons de ballondecoratie komen plaatsen! Maar geloof me de zaal heeft echt niet veel nodig hoor!! De zaal oogt verschrikkelijk mooi als ze de zaal mooi hebben aangekleed en alle tafels mooi gedekt zijn!!!

Bij ons kwamen ze het voorgerecht en de soep aan tafel bedienen. Het hoofdgerecht was in buffetvorm. 3 soorten vlees en 3 soorten vis. Voor dessert hadden wij het bourgondisch dessertenfestijn. Heeeeeeeeeeeeel erg uitgebreid. Ze openen het dessertenbuffet met het pronkgebak. Het pronkgebak zijn allemaal verschillende soorten taartjes mooi in een torentje op een soort fiets gepresenteerd. Heel erg mooi! Ijskarretje, pannekoekjes, kazen, chocomousse,......

Het personeel is heel behulpzaam en de Maitre d'hotel wij hadden Bart komt altijd alles stap voor stap uitleggen wat er zal gebeuren. Niets wat je vraagt is te veel!!

Wij hadden Stef van Discobar Happy Sound!! Fantastische DJ.

Wij hebben alleen maar complimenten gekregen over alles. De zaal, organisatie, en vooral het eten viel bij iedereen in de smaak. Heb je op't einde van de avond overschot dan doen ze alles voor jou in aparte potjes en dat maakt het jou makkelijk om alles mee naar huis te nemen. Het eten was PERFECT!!!!

Hebben al paar keer ook als gast mogen genieten van prachtige feest in de vlaschaard maar als je nu als kersvers bruidspaar mag genieten is het toch echt wel uniek hé!!

Wij hebben alleen maar lof over de vlaschaard!!!!! Kan zelfs geen enkel klein minpuntje verzinnen!!!!

Als je nog vragen hebt laat maar komen!!!!!!! ;-)

Alvast een heeeeeeeeeeeeeel dikke proficiat en heel veel succes met de voorbereidingen!!!

Groetjes Kelly

Caroline
18-8-2012
 Meld misbruik19-8-2011 22:02:08

Kelly,
Ik kan gewoonweg NIET wachten tot het zover is =D !!!
Ja ik had zo vanalles in gedachten, tafeldecoratie in wit met af en toe fel groene accenten en mss een klein beetje zacht roos, (bv. zo'n zure groene mini appels ergens in verwerken en van die groenige bloemen met wat roos en wit)
http://www.theperfectwedding.nl/assets/phpthumb/phpThumb.php?src=/images/gallery/decoratie_bruiloft_groen_1.jpg&w=350q=90&fltr[]=wmi|/images/watermark.png|BL|100|2|3&sia=groenebrulioftdecoratie
'kzou t echt gezellig willen, zo niet alles in't wit..

Pff.. maar 't is nog zooo lang he, ik zal binnenkort eens in de zaal binnenspringen.

Merciekes voor de tips.

Groetjes Caroline

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info