Terug naar overzicht
De modeshow is idd de moeite! Elk model draagt een nummer en tijdens de pauze kan je dan vrijblijvend de prijs vragen. Ik vond het echt super! Op het einde heb ik meteen afspraak gemaakt om te gaan passen. Bij het passen had ik mijn lange lijst met nummertjes bij en heb toen kei veel kleedjes mogen passen, zelfs toen ik dacht gekozen te hebben bleef Maya met kleedjes komen. Maya zelf is niet op haar mond gevallen. Ik kan mij voorstellen dat het niet met iedereen klikt, maar ze kent echt haar vak en ik heb nog geen enkel moment spijt gehad van mijn kleed bij boetiek Maya. Dus hier alvast een bruidje die heel tevreden is!!
Hier ook een Maya bruidje. Ben ook naar de modeshow geweest, zeker de moeite. Ben daarna in de winkel heel wat kleedjes gaan passen en één er van is het geworden, ben niet meer in 'n andere winkel geweest. Goede service, correct maar Maya is inderdaad wel 'n "specialleke" :)
hello, ik ben ook een toekomstig maya bruidje.Ik ben vorig jaar naar de modeshow geweest en heb een lange lijst kleedjes opgeschreven en prijs gvraagd. Heb dan ook direct een afspraak gemaakt. Het was echt de moeite.Maya is idd een speciaal ma ze weet met wat ze bezig is. Het kleed dat ik super mooi vond op de modeshow stond helemaal niet bij mij. En zij bleef met kleedjes komen en heb uiteindelijk men droomkleed gevonden. En het is een mooi hè KimWij gaan nu terug in oktober naar de modeshow vr te suite kleding van men moeder, schoonmoeder en schoonzus. Misschien kom ik je wel tegen:)groetjes
Hoi dames, wij gaan trouwen op 13 juli 2013 en ik moet eerlijk zeggen, ik ben 1 bruidswinkel binnengegaan en daar gebleven en dat was ook Maya, ik vind Maya super ik had ook een kleed dat ik dacht "ja" dat is het en Maya zei vlakaf NEE IK ZOU DAT NIET DOEN DAT IS NIETS VOOR JOU, ik dacht van aleee seg... Maar dan kwam zij met een trouwkleed af en ja hoor mijn moeder en mijn schoonmoeder in tranen ik in tranen dus het was beklonken dat zou het worden, op 2 uurtjes was ik buiten met een zalig bruid gevoel :-) 2 maart moet ik terug gaan voor de 2 de pasbeurd allemaal spannend en go with te flow, ik ben gerust mijn kleed is in goede bij MayaGroetjes