Terug naar overzicht
ik denk dat er veel vanaf hangt wa je wil en wat het budget is... wij hebben ook gezegd dat er niet te veel geld aan besteed wordt vooral omdat mijn verloofde toch geen juwelen draagt. wij hebben gezegd dat we gaan rond kijken bij juwelieren maar ook gewoon bij instanties als victoria juwelen omdat zij ook wel dikwijls mooie dingen hebben en die bij elkaar passen... maar dat is ieder zijn mening eh want er zijn er wrs die juist wel heeeeel veel belang hechten aan de ringen. kelly
Hey hey Wij hebben een budget van ongeveer 1000 euro voor de 2 ringen. En daar heb je toch al héél mooie ringen voor. Ik wou ook al eens gaan kijken maar dacht dat het mssn nog vroeg zou zijn maar wij trouwen op dezelfde dag hé dus hier mssn ook al eens gaan kijken. 3 september ga ik al voor mijn kleed. Kijk ernaar uit! Succes nog met voorbereiding en ringen kiezen. Groetjes.
Kijk zeker eens bij Fede Di Oro. Wij hebben de onze daar ook gekocht... Veel keuze en héél goed bij prijs :-) groetjesKatrien
Zeker een aanrader, Fede Di Oro. Wij hebben de onze daar ook gekocht. Groetjes, Sonja
charlotte de prijs van de ringen hangt af van de hoeveelheid goud. Als je een heel fijn ringetje neemt zonder edelsteentje erin dan zal je niet echt veel geld kwijt zijn (vanaf 228 euro op www.tradition.be , klikken op ringconfigurator) maar hoe groter, breder, dikker de ring wordt hoe meer goud erin kruipt en dus hoe duurder. succes b
en de goudprijs staat hoog, dus ja, goud is gewoon duur...
www.goedkopetrouwringen.nl Zeker een aanrader!Ik heb de onze daar besteld, wij zijn wel voor zilver gegaan vermits mijn man zijn ring niet gaat dragen en ik eigenlijk alleen zilver draag.Heb nog nooit problemen gehad met zilver, mijn ringen zien er allemaal nog heel goed uit, dus vond het nu ook niet nodig om echt witgoud te nemen.Mijn toekomstige zijn ring is gewoon simpel en ik heb in mijn ring 10 zirkonia's (de jaren dat we samen zijn), als ik briljanten had genomen had het al wel iets duurder geweest natuurlijk
Bedankt voor jullie reacties! @romina ik ben ook al eens kleren gaan passen dan weet je een beetje wat bij je past en wat niet hé! Ik ga maar terug begin november dan is zeker heel de nieuwe collectie binnen heb al iets gezien wat me aanstaat maar ik zit met iets in m'n gedachten en ik kan er niet van af stappen! Hopelijk is het een beetje beter weer hé volgend jaar! duimen maar! ;-) Groetjes en ook nog veel succes hé!
wij gaan bij sofie denys in sint niklaas (http://www.sofiedenys.be/). Ze maakt een uniek ontwerp obv de dingen die jullie mooi vinden. Wij zijn een eerste keer geweest in juli (trouwen op 26 november). We moesten elk afzonderlijk kiezen wat we mooi vonden in een aantal ontwerpen (vb: breedte van de ring, rand van de ring,...) en obv de afhankelijke keuze probeert ze 2 bij elkaar passende ringen te ontwerpen. Wij kregen die dag al een eerste schetsje te zien en waren beiden in de wolken. Voor ons maakt ze zilveren ringen omdat ik een ring van mijn mama, die gestorven is, er wil in laten verwerken. en die ring is van zilver. Alles is echt mogelijk bij haar. Wil je een bijpassende ketting, oorringen of armband, allemaal geen probleem. We zijn al volop aan het aftellen naar onze volgende afspraak in september. Daar krijgen we onze ontwerpen te zien en kunnen we ze al eens aandoen en kunnen we zeggen wat we anders willen zien ofzo (de voorontwerpen worden in staal gemaakt) Veel succes!
Die van ons komen van Wim Meeussen. Het hangt er idd vanaf hoe "zwaar" je ring is.. Je kan voor een fijner model gaan en die is dan een stuk goedkoper. Succes nog!
Hey, "duur" is altijd relatief hé :-) maar als je echt voor een "goedkopere" oplossing wil gaan dan moet je eens kijken naar stalen of titanium ringen. Daar heb je ook al best mooie bij hoor, meestal wel simpel maar ook met steentjes in voor de dames. In die reeksen heb je al een ring voor een 100 à 150 euro. Scheelt dus best veel in het budget. Qua kwaliteit zal je zeker niet moeten inboeten want die zijn heel sterk. Het enige wat ik heb menen te begrijpen uit diverse commentaren, is dat je ze niet meer kan laten vergroten of verkleinen. Je vind er wel bij de meeste juweliers. Succes
de onze komen ook van Sofie De Nys. In het begin waren wij ook heel enthousiast en heb ik ze aan heel veel mensen hier op het forum ook aangeraden. De ringen zijn inderdaad prachtig en uniek. Mijn man zijn ring is een heel andere stijl, maar toch ook zie je dat hij bij die van mij hoort. Je hebt bij haar ook de keuze voor zilveren of witgouden ringen. De prijs van de witgouden ken ik niet. Nu intussen is mijn enthousiasme wat bekoeld. (heb het hier niet zo lang geleden ook al eens gepost) Ik had een ring met 'draden' bovenop. Ik had op voorhand gezegd dat mijn ring tegen een stootje moest kunnen omdat ik kleuterjuf was en dat er in geen geval haren mochten blijven inhangen van de kinderen. Tien dagen na onze trouw is er een draad van mijn ring los gekomen bij het afdrogen van mijn handen aan een bandhanddoek. Iets laten weer een stukje draad. De ring is dan bij haar binnen geweest voor 2 maand en een half (!). Als we haar belden of mailden kregen we geen reactie. Uiteindelijk dan gebeld met onze huistelefoon, omdat dat nummer bij haar onbekend was en dan meteen reactie. ik ging hem terug afhalen van de post en een week later zat ik met hetzelfde probleem. Ondertussen is er bij mijn man zijn ring ook een stukje afgebroken. Bij hem is dat niet zo zichtbaar dus hij tilt er niet zo zwaar aan, maar ik heb mijn ring al meer niet aangedaan dan wel. NU ze heeft WEL terug mijn telefoonnummer gevraagd om het op te lossen, ( ook al wacht ik intussen ook al weer een hele tijd op haar telefoon) dus ik durf hier niet verkondigen dat ze slechte ringen maakt! Misschien hebben wij gewoon pech met onze ringen... ik hoop gewoon dat alles wat goed komt er mee. Een trouwring heb je normaal voor je leven en niet voor enkele maanden... Veel succes met de zoektocht!!
@ Anika amai das ook pech hebben, ja dat zou niet mogen é! Het is tenslotte de bedoeling dat je hem levenslang draagt! Hopelijk volgt er snel een oplossing! Groetjes
Gerda de vrij! Maakt ringen volledig naar uw keuze in wit goud of rood goud en deze zijn ook echt OK van prijs. Een pak goedkoper dan de andere gekende goudsmids.Ze heeft een winkel recht tegen over Wim Meeuwsen.Alle retouches nadien of opnieuw polijsten/ vergroten/bortselen/... zijn gratis.
Charlotte, wat versta je onder goed meevallen van prijs? Want dit is voor iedereen natuurlijk iets anders...