Nu Online
Momenteel zijn er 523 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vraagje ivm teksten misboekje

18-8-2011 21:03:15
Beste bruidjjss..

ik heb mijn misboekje al helemaal afgewerkt en eerst komt er een begroeting van de priester en daarna kwam er elk een tekstje voor mij en mijn liefjj maar hij is wat verlegen en wil precies niet lezen.. alhoewel vindt ik het ook wat raar dat je gaat zitten en 2min nadien ga je alletwee rechtstaan achter die microfoon..
nu had ik gedacht om onze tekstjes weg te laten en daar een gedichtje te laten voorlezen.. maar daar raakt mijn inspiratie precies wat op.. hmm

kunnen jullie me soms helpen wel gedichtje of tekstje ik daar kan plaatsen??

alvast bedankt
groetjes jamie x

jamie
9-3-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 687

romina
6-7-2012
 Meld misbruik18-8-2011 21:22:15

Hey hey

Ik had het in eerst instatie net zoals jij het wou. Eerst de priester een woordje, dan mijn ventje en dan ik maar heb het er tussenuit gelaten.
Ook omdat ons misboekje eigelijk wel te lang aan het worden was en we lezen elk toch al een paar keer. En ook, je ben dan net de kerk binnen en je weet nog niet hoe hhet juist in elkaar zit enzo en als je dan al direct als koppel moet gaan lezen. Kunnen het beter weglaten dan dat we fouten gaan maken hé. haha.
Ons misboekje is nu 15 pagina's en moeten dan nog ongeveer 4 of 5 liedjes tussen. Hoop dat de priester ons kan zeggen hoelang dan ons mis ongeveer zal duren. :D

Groetjes.

jamie
9-3-2012
 Meld misbruik18-8-2011 21:31:19

ja amai.. van mij is het ook 14 pagina's en er moeten ook nog liedjes tussen.. in oktober moeten we naar de priester hopelijk weet die ook hoe en wat

mss dat ik ook gewoon de priester laat begroeten en dan vaneerste keer aan de mis begin, kwil mss nog een klein gedichtje ertussen

groetjes jamie x

Saskia
3-9-2011
 Meld misbruik18-8-2011 22:21:41

Hey,
Ik zat met hetzelfde. Ik zag het echt niet zitten om een welkomstwoordje te zeggen. Daarom gaat nu de pastoor dat doen en gaat mijn petekindje van zeven een gedichtje voorlezen over wij die gaan trouwen. Zo kan ik mooi op men stoel blijven zitten :-)
groetjes!

jamie
9-3-2012
 Meld misbruik18-8-2011 22:28:57

Héhé saskia das goed..

ik zit ook wel liever op mijn stoel..
mag ik vragen waar je dat gedichtje dan hebt gevonden want ik vindt hier veel gedichtjes maar.. geen één deftig dat ik vindt dit past in ons misboekje..

groetjes jamie x

Saskia
3-9-2011
 Meld misbruik18-8-2011 22:33:54

Hey Jamie,

geef me even je email dan stuur ik het je door! Maar het is echt wel een kindergedichtje hoor, op maat van een zeven jarige :-)

x

jamie
9-3-2012
 Meld misbruik18-8-2011 22:37:48

Geen probleem heb hier ook wel nog een kleintje rondlopen

Jamiej_d_@hotmail.com

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik19-8-2011 10:50:57

Wij hadden eerst onze eigen begroeting en dan die van de pastoor. Ik las deze alleen voor (mijn man had het al lastig genoeg bij de geloften en de ringen :-) ):

Verwelkoming door Véronique

Jaren geleden is iets begonnen
dat kwam als een wonder,

zo plots, zo onverwacht,
maar het was iets moois

en het werd mooier met de dag,
specialer met de maand
en het werd iets waarvan je niet kan zeggen,
hoe wonderbaar het is,
maar waar je stilzwijgend kan van genieten
tot in het diepst van je hart.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...