Terug naar overzicht
ik heb de mijne niet gedragen. puur omdat ik mijn trouwring links draag, en mijn verlovingsring rechts, zouden de meeste mensen niet weten naar welk hand te zien ;) dus om verwarring te vermijden: enkel mijn trouwring gedragen :) BTW: hele mooie ring :) grtjes
Ik draag mijn trouwring elke dag en zal dit op onze trouwdag ook doen:).
Ik draag hem ook altijd en elke dag, hij is te mooi om aan de kant te laten liggen :-) dus ik draag hem ook. Ik draag hem echter nu al rechts, dus op de trouwdag zelf geen probleem.
Ik ga mijn trouwring bij mijn verlovingsring dragen... dus ik draag hem die dag ook! Want vanaf dan horen ze voor altijd samen...
Ik droeg mijn verlovingsring ook op de dag van ons huwelijk, en hij is ook iets opvallender dan de trouwring... Maar ik denk dat dit bij de meesten zo is, dus ik denk niet dat de mensen zullen verwarren. Als je die ring door je werk al niet zo veel kan dragen, is het misschien een echt statement om het die dag wel te doen? BTW: hele leuke ring!
Ik moet mijn trouwring nog gaan kiezen :-) maar ik ga hem zowiezo bij mijn verlovingsring dragen (gezien ik rechts ook al een hele mooie ring draag die ik van mijn liefje heb gekregen). Mijn trouwring zal ook fijn zijn met niet te veel steentjes, mijn verlovingsring blinkt nl. al genoeg :-)! groetjes
Ik heb ook mijn verlovingsring gedragen en dat is er eentje met een diamant, terwijl mijn trouwring een simpele band is (we gingen voor traditioneel, vandaar ook de diamant in de verlovingsring). De verlovingsring had zijn schittertijd al gehad in de 9 maanden van de verloving, dus iedereen had die toch al gezien. Alle aandacht ging dus naar de trouwring!!
Ik heb mn verlovingsring ook heel de dag gedragen. Was wel een eerder simpel exemplaar in wit goud. Onze trouwring is geel goud. Dus redelijk duidelijk welke ring de trouwring is.
ik heb van me verlovingsring en me trouwring een laten maken mvg francis
Ik draag ook m'n verlovingsring rechts en de trouwring komt links dus geen enkel probleem. Ik draag m'n verlovingsring dan ook wel altijd. Dus ja het zou raar zijn om hem die dag niet aan te hebben.
Ik had mijn verlovingsring links aangekregen en heb hem enkele weken geleden verplaatst naar rechts met het ook "plaats te maken" voor mijn trouwring, links. Ik zal hem dus sowieso ook dragen.
Ik ben averechts en draag mijn verlovingsring links en ga mijn trouwring rechts dragen :)
Ik draag mijn verlovingsring links en zal op mijn trouwdag hem rechts dragen zodat er links plaats is voor mijn trouwring :-). Mijn verlovingsring is wel erg bling bling maar ook in mij trouwring zullen steentjes zitten en bovendien weet iedereen hier in onze omgeving toch dat je trouwring de ring aan je linkerhand is, dus geen verwarring mogelijk ;-). Groetjes!
ik ga mijn verlovingsring met ons huwelijk ook dragen hoort idd samen is het begin van alles geweest
Ik draag de ring die ik kreeg met mijn verloving van mijn ventje bij onze verloving, aan mijn rechtrhand op onze trouwdag....DE trouwring komt dan links.
Ik draag mijn verlovingsring altijd links, daar past hij perfect. Aan mijn rechtse hand spant hij. Ik zal dus mijn trouwring rechts dragen want ik wil ze allebei blijven dragen.
ik ga ze allebei dragen, jullie hebben gelijk, verwarren kan je ze moeilijk. En ook ik ben averechts : trouwring is op maat gezet voor de rechterhand. yoehoe, vandaag binnen 3 weken ben ik reeds 1 dag getrouwd !