Terug naar overzicht
pff die huwelijksreizen toch he!!!Daar moesten ze toch wat meer respect voor hebben vind ik, de mensen doen dan zo een kosten en dan krijg je al die problemen voor!!!Tja de wereld is niet altijd en overal juist he ;-)Groetjes,Karen22.12.2006
HeyBegrijp dat je dat toch niet leuk vindt. Tenslotte heb je er lang over gedaan om dat hotel te kiezen. Hopelijk valt dat nieuw hotel ook goed mee. En je hebt dan toch een groterer kamer hé!GroetjesVicky09.09.06
Hey,gewoon het beste ervan maken denk ik hé. Ik vind het wel raar dat zo'n dingen eigenlijk kunnen. Wie heeft je die reis dan verkocht? Die kennen toch op voorhand de capaciteit van het hotel? En dan nog zo vroeg op voorhand geboekt...Maar je zal zien: het zal wel meevallen, ze gaan je nu zeker geen slechter hotel aansmeren!Groetjes,Lieve
dag elke,wij trouwen op dezelfde dag als jullie. het begint nu echt wel heel dichtbij te komen hé!!! en nog veel zaken te regelen?groetjes,,Eline
Hoi Elke, als het een troost mag wezen, Corfu is zaaaaalig! En hopelijk is jullie ander hotel ook in Acharavi, das het noorden, en daar is het nog net iets rustiger dan op de rest van het eiland. Een supersuperhoneymoon toegewenst! Ik benijd je, wij trouwen in december, en dan zijn de griekse eilanden te koud! groetjes,birgit16.12.2006
Bedankt voor de reacties,dat doet echt deugd.Wij hebben onze reis geboekt bij jetair. Het ander hotel ligt in Gouvia. En heeft een kiezelstrand!!! terwijl het ander een zandstrand was!Oh ja morgen gaan we naar het reisbureau, zoveel mogelijk voordeel proberen te halen uit dit probleem.Want ja als we hun voorstel niet aanvaarden zitten we vast want al de rest is wel ook volgeboekt natuurlijk.Eline, mag ik je mailadres dan kunnen we miss is mailen? Moet niet he.GroetjesElke08/07/06
elke,mailadres is elineenpiettrouwen@yahoo.comgroetjes,Eline