Terug naar overzicht
hey wat leuk ik heb er ik oktober een afspraak. mag ik je vragen wat je van de winkelen enzo vond mvg francis
heel goede ervaring daar.heel vriendelijke dames.is echt aan te radenze hebben er ook bijna alle collecties,heel veel keuze
heel erg bedankt voor de dat je de ervaring met me wilde delen.is er weer wat stres weg maar ik vraag kom je ook uit zeeland mvg francis
Hej ik trouw op dezelfde dag als jou en mijn trouwjurk komt ook van bruidshuis Ellen. Ik mag volgende week voor m'n eerste pas. Het zijn inderdaad heel vriendelijke mensen en niets is teveel voor hen. Ik vind het ook super spannend. Heb mijn kleed gekozen in december vorig jaar dus het was echt wel lang aftellen naar volgende week. Maar ik verlang zo om m'n kleed nog eens te kunnen aandoen. @Anke: wat moeten jullie nog zo allemaal doen? Groetjes en nog veel suc6 met de verdere voorbereidingen é.xxx
@francis en joeri nee ik kom niet uit zeeland.ik kom uit eeklo,klein stadje naast gent :-) @tine:volgens mij zijn we bijna klaar met de voorbereidingen.morgen gaan we de kostuumkes voor de kindjes passen,bij bruidshuis conny.mijn schoenen zijn in huis,mijn lingerie is in huis,de ringen zijn in huis,de uitnodigingen zijn weg sinds vorige week,de menu's zijn bij de drukker,de mannen zijn allemaal gekleed,ons vervoer is in orde,fotograaf is geregeld,reisje is geboekt voor erna met ons viertjes de vrouwen van de suite gaan de komende dagen allemaal kijken voor kledij,de tafelschikking+thema hiervoor moet nog uitgezocht worden,moet nog een gastenboek en enveloppendoos halen,nog een ringkussen.ik denk dat dat het zoal zal zijn,mss zie ik wel iets heel belangerijks over het hoofd haha