Terug naar overzicht
Dag DaisyAmai, dat is echt niet leuk! Heb je al gesproket met haar? En dan de manier waarop! Ipv dat gewoon te zeggen tegen je, maar zo dat geschenk teruggeven! Ik vind het heel grof en egoistisch van je zus om dat te doen en begrijp je gevoelens maar al te goed.Ik zou dan ook je vriendin als getuige nemen. Een getuige moet blij zijn voor je, en er niet tegen haar goesting bijzitten. En als je zus die dag spijt heeft van haar beslissing moet ze maar goed beseffen dat het haar eigen beslissing was.Veel succesVicky09.09.06
Hey,Och, ik leef echt met je mee. Ik heb vaak het gevoel alsof zo'n huwelijk bij sommige mensen het slechtste boven haalt. Niet mee inzitten zou een slecht advies zijn, want dat doe je toch. Daarvoor ligt zoiets te gevoelig.Ik zou toch eerst eens proberen met haar te praten. En dat haar vriend er niet is, daar hebben ze zelf voor gekozen hé. Ze zal daar volgens mij heus niet met een lang gezicht gaan zitten.Groetjes,Lieve
Hey Daisy,Inderdaad lang geleden.Denk je niet dat je zusje misschien wat jaloers is dat jullie trouwen en zij niet? Dat kan gebeuren hoor. En dat ze daardoor onbewust kwaad op je is.Ik zou er met haar echt eens over spreken en zeggen dat je zwaar gekwetst bent.Ik weet nog hoe fier je me schreef hoe je je zusje als getuige zou vragen. Ik kan dus zeker begrijpen dat het je veel pijn doet als ze dat stukje zeep zonder uitleg gewoon op je bed teruglegt.Moest ik jou zijn, ik zou ook mijn beste vriendin vragen dan. Een getuige moet blij voor je zijn, zodat je er samen kan naartoe leven.Veel moed, meisje. Laat je dag er niet door verpesten.Groetjes,Fieke7/07/2007
Wil hier toch nog even op reageren ook al is het dan laat.Ik heb ook zo'n 'relatie' met mijn zusje. Ene week knallende ruzie en dan weer alles in orde.Zei zou ook zoiets kunnen doen, opeens op het laatste moment afzeggen als getuige (ze is ook mijn getuige). Maar ik heb nu al besloten dat ik mij niet laat doen ! Niet graag dan helemaal niet hè ! Het is MIJN dag en niet die van haar dus ik zal haar geen gelegenheid geven om er iets aan te verknoeien.Ik zou het nog even afwachten, het kan weer bijdraaien in een paar weken. En anders je vriendin vragen maar wel op een manier dat zij zich 2e voelt dan (begrijp je? zo van..nu haar zusje niet wil dan mag ik opdraven).SUCCES !groetjes Mireille01-09-2006