Terug naar overzicht
jaja bij ons is het net zo!!! Leuk he!! Begint echt te kriebelen nu!! We kijken er enorm naar uit!! NU nog twee dagen en half werken en dan vliegt alles zo voorbij denk ik!! Geniet ervan!!! Ik wens jullie een leuke dag toe!!!! Hopelijk met goed weer ;-) Groetjes, Cindy
Hier is het ook enorm spannend! Bij ons is het een dagje vroeger.Gisteren het allerlaatste van ons lijstje kunnen afvinken, echt een zaaalig gevoel.Het enige wat nu ook door mijn hoofd spookt is het weer.Het is al zo onvoorspelbaar geweest, gisteren storm, vandaag prachtig weer..Het zal afwachten worden.. Maar het zou toch oh zo leuk zijn om de fotoshoot in het zonnetje te kunnen doen! Veeeel plezier gewenst!
Bij ons is het vrijdag ook zo ver. Ik kijk er enorm naar uit maar anderzijds ga ik die voorbereiding en het er naar uit kijken toch ook wel missen. Maar we gaan genieten !! Ik duim met jullie mee voor schitterend weer. Veel plezier en geniet met volle teugen. Groetjes An
Bij ons is het ook een dagje vroeger.. Hier is het enkel nog poetsen geblazen, al de rest is in orde. Maar de zenuwen beginnen nu toch wel te komen!Genieten, dat is wat we moeten doen.. Groetjes,Jessica
Hier nog eentje die aftelt ;-) Blijkbaar niet de enige die constant naar het weerbericht kijkt, geniet nog allen van jullie laatste week en alvast een hele fijne dag toegewenst. Groetjes Kim x
Hey JeffIk dacht dat jullie vandaag trouwden :-)Een weekje miszienVeel success volgende week en vergeet niet te genieten ;-)