Nu Online
Momenteel zijn er 350 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

laatste keer 'week"

19-8-2011 21:33:06
Het is morgen de laatste keer, dat we spreken van week...dan mogen we over gaan in dagen!

Aftellen in rechte lijn dus....en alle dagen kijken op 'zoover.be' naar de weersvoorspellingen......
Ons voorbereidingsjaar is voorbij gevlogen, we zijn op tijd met alles begonnen, de winteravonden zijn goed gevuld geweest....nu zijn we dus ook klaar met alles ruim op tijd...en kunnen we genieten van elkaar en onze laatste week!

spannend!!!!!!!!!!!....................

jeff
27-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 482

Cindy
27-8-2011
 Meld misbruik19-8-2011 21:39:08

jaja bij ons is het net zo!!! Leuk he!! Begint echt te kriebelen nu!! We kijken er enorm naar uit!! NU nog twee dagen en half werken en dan vliegt alles zo voorbij denk ik!!
Geniet ervan!!! Ik wens jullie een leuke dag toe!!!! Hopelijk met goed weer ;-)
Groetjes, Cindy

Katrien
26-8-2011
 Meld misbruik19-8-2011 22:36:01

Hier is het ook enorm spannend! Bij ons is het een dagje vroeger.
Gisteren het allerlaatste van ons lijstje kunnen afvinken, echt een zaaalig gevoel.
Het enige wat nu ook door mijn hoofd spookt is het weer.
Het is al zo onvoorspelbaar geweest, gisteren storm, vandaag prachtig weer..
Het zal afwachten worden.. Maar het zou toch oh zo leuk zijn om de fotoshoot in het zonnetje te kunnen doen!
Veeeel plezier gewenst!

an
26-8-2011
 Meld misbruik19-8-2011 23:17:55

Bij ons is het vrijdag ook zo ver. Ik kijk er enorm naar uit maar anderzijds ga ik die voorbereiding en het er naar uit kijken toch ook wel missen. Maar we gaan genieten !! Ik duim met jullie mee voor schitterend weer. Veel plezier en geniet met volle teugen. Groetjes An

Jessica
26-8-2011
 Meld misbruik20-8-2011 7:06:44

Bij ons is het ook een dagje vroeger.. Hier is het enkel nog poetsen geblazen, al de rest is in orde. Maar de zenuwen beginnen nu toch wel te komen!
Genieten, dat is wat we moeten doen..

Groetjes,
Jessica

Kim
27-8-2011
 Meld misbruik20-8-2011 8:51:49

Hier nog eentje die aftelt ;-) Blijkbaar niet de enige die constant naar het weerbericht kijkt, geniet nog allen van jullie laatste week en alvast een hele fijne dag toegewenst.

Groetjes Kim x

Sarah
30-7-2011
 Meld misbruik20-8-2011 22:26:42

Hey Jeff

Ik dacht dat jullie vandaag trouwden :-)
Een weekje miszien

Veel success volgende week en vergeet niet te genieten ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...