Nu Online
Momenteel zijn er 324 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

coret of corrigerend ondergoed????

19-8-2011 22:11:37
hejj bruidjs..

heb eens een vraagje.. in oktober mag ik mijn kleedj voor het eerst gaan passen.. ze zeiden dat ik voor een corset moest gaan die niet TE hoog kwam want anders zou die uit mijn kleed komen.. nu zei ik dat tegen die vrouw van de lingeriewinkel en ze zei dat bijna alle corsetten redelijk hoog komen.. ze stelde me dan voor om een gewone bh te nemen en daaronder dan een corrigerende onderbroek of een corrigerend kleedje te nemen..

iemand ervaring met zo'n dingen??
of iemand die weet waar ze wel lagere corsetten verkopen regio brugge??

alvast bedankt
groetjes jamie x

jamie
9-3-2012
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 831

Esther
3-9-2011
 Meld misbruik19-8-2011 22:21:57

Hey Jamie

Ikzelf ga ook een corrigerende onderbroek aandoen, een corset komt idd te hoog...

Groetjes!
Esther

romina
6-7-2012
 Meld misbruik19-8-2011 22:31:43

Hey hey

En een Torselet? Heb ik toch al eens iets van gehoord. Wat is hoog? Is jullie kleed dan zo diep uitgesneden in de rug ofzo?
Ik wou zelf eigelijk een torselet aan doen want corrigerend ondergoed onder een trouwjurk. Lijkt me zo vreemd, niet?

Groetjes.

jamie
9-3-2012
 Meld misbruik19-8-2011 22:53:23

hejjj romina een torselet wa is me da haha

mijn kleed is eigenlijk maar gwn zoals van de meesten denk ik .. wel ja zo lange onderbroek ziet er wel wat grappig uit ja.. zo'n kleedje is nog tedoen..

zal eens opzoeken wat een torselet is

groetjes jamie x

romina
6-7-2012
 Meld misbruik19-8-2011 22:55:47

Hey hey

Een torselet is ook wel corrigeren, een beetje. Is lijk een corset maar niet zo strak, of zoiets, en heb er al in boekjes gezien waar bij staat dat achter goed laag uitgesneden is.
Jamie, van waar ben jij als ik mag vragen.

Groetjes.

jamie
9-3-2012
 Meld misbruik19-8-2011 23:00:03

ja heb het eens opgezocht é.. ik zie wel dat dit precies wat lager uitgesneden is..
zal eens terug naar de winkel stappen om eens te kijken of ze dit kan bestellen..

ik ben van blankenberge maar woon nu in brugge

groetjes

Esther
3-9-2011
 Meld misbruik19-8-2011 23:38:17

corrigerend ondergoed is toch niet zoooooooo vreemd onder een trouwjurk? Er gaat niemand zijn die onder mijn kleed gaat piepen denk ik zo :-) hahahaha :-)

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik20-8-2011 2:13:28

Hey,
Ik heb een soort van korset gehad onder mijn trouwjurk. Die kwam niet te hoog of zo hoor. Ik wilde ook iets corrigerends, het zat niet te strak en mijn lijntje zag er beter uit! Gewoon vermelden in de lingeriewinkel. met een corset had ik ook minder het gevoel dat de bh ging afzakken. Ik ben bij Marie-Fleur in Lier geweest. Ja, als ik op de foto's kijk op google is het misschien toch meer een torselet...

Julie
10-9-2011
 Meld misbruik20-8-2011 8:14:24

Hey,

van mij is redelijk diep en heb ook corset aan.
Meestal kun e wel uw lingerie kopen waar je uw trouwkledij haalt, dus ik wist meteen of het paste of niet. Misschien dus ook eens informeren of ze het daar zelf niet verkopen.

jamie
9-3-2012
 Meld misbruik20-8-2011 10:20:37

hejj julie..

ja ze verkopen dit ook in de bruidswinkel waar ik mijn kleed heb gekocht..
maar het probleem is dat dit allemaal een soort balkonet bh'tjes zijn en hmm ben wel redelijk plat vanvoor haha en had daar dan iedere keer zo'n bubbeltje waar het leeg was.. dus heb ik vaneerste keer gezegd ik zal wel gaan naar de winkel ik meestal ga maar nu heb ik dus dat probleem dat ze geen lagere corset heeft.. kzal nog eens bellen naar de bruidswinkel bellen en eens juist vragen wat ik moet zoeken..

groetjes jamie x

jamie
9-3-2012
 Meld misbruik20-8-2011 10:34:51

heb eens gebeld naar de bruidswinkel.. daar geven ze niet echt een antwoord ze zei gewoon als het niet goed is dan passen wij dat aan tss kzal wel iets zoeken tot het goed zit..

en ook eens gebeld naar de lingeriewinkel.. en een corset, een torselet, een corsage allemaal hetzelfde niet hoger of lager dusj..

groetjes

Stefanie
25-5-2012
 Meld misbruik20-8-2011 18:36:30

Hey Jamie,

ik zou ook opteren voor een corset/torselet, al was het maar dat corrigerend ondergoed lang niet altijd even eenvoudig is om aan/uit te trekken en zeker gecombineerd met een kleed waar waarschijnlijk een hele hoop tulle onder zit...
Veel succes met je zoektocht!

Hanne
1-10-2011
 Meld misbruik22-8-2011 10:12:59

Dag Jamie,

bij mij ging het om een gewone bandeau BH (balconette), maar ik had hetzelfde probleem. Vorige donderdag had ik mijn laatste pas van mijn trouwjurk, en ik heb dan toch een BH in de bruidswinkel gekocht (dat is La Sposa). Nu ben ik heel tevreden en opgelucht, want het is een zeer mooie BH en ik ben nu ook 100% zeker dat hij goed past en niet te zien is onder mijn trouwjurk.

Je bent uiteraard niet de enige bruid met een eerder bescheiden boezem. Ik kan me niet voorstellen dat ze voor jou geen geschikt ondergoed zullen hebben in de winkel waar je je trouwjurk koopt?

Groetjes,
Hanne

jamie
9-3-2012
 Meld misbruik22-8-2011 11:05:49

hejj hanne..

ik moet in oktober mijn 1e pas gaan doen en ik zal nog niks kopen in de lingeriewinkel kzal eerst eens goed kijken welke soort modellen dat ze juist hebben de bruidswinkel en eens kijken tot welke hoogte mijn kleed juist komt zodat ik dan de juiste beslissing kan nemen wat ik zou kopen.

groetjes jamie x

Roxanne
25-6-2011
 Meld misbruik23-8-2011 8:59:12

Hey

Ik had een torselet met een lage rug, het merk was poirier.. ik heb deze gekocht in La Tiara maar dat is wel in Antwerpen.
http://www.poirier.nl/

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...