Terug naar overzicht
heb dit zelf geschreven zoals het meeste uit onze viering, zal even de welkom doorsturen via privébericht x
Dankjewel Dorien! Dat is inderdaad een voorbeeld van een verwelkoming!Bij ons wordt het wel door mijn opa gezegd.Ik wou hem vragen om zelf iets te schrijven als verrassing voor ons.Hij zei dat hij liever had dat wij het schrijven omdat hij niet precies weet wat hij juist moet zeggen... Hij is natuurlijk al in de 80, maar nog heel goed in speechen! :-)Zou hem het liefst een aantal voorbeelden geven zodat hij beter weet wat te zeggen, maar dat het toch een verrassing blijft voor ons... xxx
Dit was onze verwelkoming: Claudia en ik hetenjullie van harte welkom in onze huwelijksviering.Op een bepaald ogenblikzijn jullie ons leven binnengestapt:als ouders, als broerof zus, als familie,dorpsgenoot, vriend ofvriendin, ...Dat je ook vandaag hieraanwezig bentbetekent voor ons dathet niet bij een vluchtige ontmoeting is gebleven, maar dat je één vande bouwstenen bent van onze levensweg.Daarvoor danken wejullie allen!
zouden jullie mssn eventueel een voorbeeldje van jullie viering naar mij kunnen doormailen? ik zoek nog een beetje inspiratie. melissa.thys@gmail.comMerciekesMelissa :-)