Nu Online
Momenteel zijn er 676 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Oude Vismijn in Gent

20-8-2011 0:20:28
Hallo,

Heeft iemand ervaring met deze zaal? Zelf een trouwfeest gegeven of naar een trouwfeest daar geweest?
Alvast bedankt voor alle info!!

Groetjes

Elke
1-11-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1648

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik20-8-2011 10:41:29

Hoi Elke,

Ik ga er regelmatig eens eten (is altijd heel lekker; prijs-kwaliteit één van de beste visrestaurants van Gent). Het is een heel mooie locatie maar naar het schijnt is de zaalhuur redelijk hoog (dacht 4000 EUR). Wat wél leuk is, is dat je op vrijdag in het Gravensteen recht tegenover de Vismijn kan trouwen (kost 500 EUR).

Liefs,

Nathalie

Céline
1-10-2011
 Meld misbruik20-8-2011 10:45:16

Hallo,

is inderdaad een zeer mooie zaal en heb gehoord dat eten zeer lekker is. Ik ken iemand die daar informatie gevraagd heeft voor een trouwfeest, en de huur van de zaal alleen al kwam al op 7.000 €! Je krijgt er wel een toplocatie voor...

groetjes

Thierry

Meld misbruik20-8-2011 13:24:28

Ik heb daar vannacht een trouwfuif gedraaid.
Alles verliep goed wat betreft de zaal.
Enkel praktisch gezien is het niet altijd evident voor de traiteur, de DJ, ... . Zo staan er bvb veel te weinig stopcontacten, en het is niet evident om de camionnet/vrachtwagen tussendoor ergens veilig kwijt te geraken in Gent, want ze mogen niet op de brede stoep ervoor blijven staan.
Er zal een geluidsbegrenzer van 90 dB komen.

Heel mooie locatie natuurlijk. Het hoort bij de groep die ook Het Godshuis in St-Laureins uitbaat.

Groeten,
Thierry, Imagine Music
www.trouwfuif.com

Valerie
27-8-2011
 Meld misbruik21-8-2011 2:20:10

Wij hebben hiervoor geïnformeerd, maar is inderdaad nogal duur. Als ik mij niet vergis was de prijs rond de 5000 euro enkel voor de huur van de zaal.
Ik vind de zaal ook wel super mooi, maar dit was voor ons niet geschikt voor ons budget. Ik ga wel eerlijk toegeven dat moesten we het budget gehad hebben hiervoor we waarschijnlijk onze trouwfeest daar zouden geven of in Artcube in Gent (ook mooie locatie maar te duur voor ons).

Groetjes en nog veel voorbereidingsplezier
Vergeet niet van ook af en toe te genieten van jullie verloving want voor je het weet is DE DAG daar

Michele
21-12-2013
 Meld misbruik28-1-2013 11:29:52

Hallo,

Wij zijn de oude vismijn dit weekend gaan bezoeken en ik neem dat ze de prijs van de zaal intussen sterk verlaagd hebben. Het kwam nog op 2500 euro en dan heb je ook de kleine zaal erbij die geschikt is voor een receptie of eventueel een ceremonie.

Qua locatie leek het ons alleszins top. Graag zou ik ook wel eens de reactie wil horen van mensen die er reeds een feest hebben meegemaakt omtrent het eten en de bediening. De recencies van het restaurant zijn niet altijd even mals helaas...

Benieuwd naar jullie reacties want wij zouden graag deze zaal vastleggen :-).

Groetjes,
Michele

Lieselot
14-3-2015
 Meld misbruik11-3-2013 13:32:19

Heb je ondertussen de zaal al vastgelegd Michele? Wij twijfelen nog steeds om ook de oude vismijn te boeken, maar zijn bang van de geruchten... Wat doen jullie?

Michele
21-12-2013
 Meld misbruik11-3-2013 15:37:11

Hi,

Wij stonden op het punt om te het voorschot te betalen maar heb besloten het risico niet te nemen. De lofting group (beheerden van het Godshuis en Oude Vismijn) heeft 6 maanden bescherming gekregen tegen de schuldeisers. Dit is toch een indicatie dat het reeds vrij ver gevorderd is. Wij willen liever niet het risico nemen. Je kan niet voorspellen, als de zaal wordt overgenomen, hoe de service enz. zal zijn...

Intussen hoorde ik wel dat er een nieuwe zaal zou geopend worden aan de Noord Docs en we zijn ook Art Cube aan het bekijken.

Veel succes in elk geval!

Groetjes,
Michele

Ineke
14-6-2013
 Meld misbruik19-3-2013 17:53:22

Hoi!
Wij hebben de Oude Vismijn vastgelegd voor onze trouwdag in juni. De zaal is prachtig; Ons burgerlijk huwelijk gaat door in het Gravensteen, dus hoeven we maar de straat over te steken voor de receptie en avondfeest.

Groetjes
Ineke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info