TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nathalie
23-6-2012
|
20-8-2011 10:41:29
Hoi Elke, Ik ga er regelmatig eens eten (is altijd heel lekker; prijs-kwaliteit één van de beste visrestaurants van Gent). Het is een heel mooie locatie maar naar het schijnt is de zaalhuur redelijk hoog (dacht 4000 EUR). Wat wél leuk is, is dat je op vrijdag in het Gravensteen recht tegenover de Vismijn kan trouwen (kost 500 EUR). Liefs, Nathalie
|
|
Céline
1-10-2011
|
20-8-2011 10:45:16
Hallo,
is inderdaad een zeer mooie zaal en heb gehoord dat eten zeer lekker is. Ik ken iemand die daar informatie gevraagd heeft voor een trouwfeest, en de huur van de zaal alleen al kwam al op 7.000 €! Je krijgt er wel een toplocatie voor...
groetjes
|
|
Thierry
|
20-8-2011 13:24:28
Ik heb daar vannacht een trouwfuif gedraaid.
Alles verliep goed wat betreft de zaal.
Enkel praktisch gezien is het niet altijd evident voor de traiteur, de DJ, ... . Zo staan er bvb veel te weinig stopcontacten, en het is niet evident om de camionnet/vrachtwagen tussendoor ergens veilig kwijt te geraken in Gent, want ze mogen niet op de brede stoep ervoor blijven staan.
Er zal een geluidsbegrenzer van 90 dB komen.
Heel mooie locatie natuurlijk. Het hoort bij de groep die ook Het Godshuis in St-Laureins uitbaat.
Groeten,
Thierry, Imagine Music
www.trouwfuif.com
|
|
Valerie
27-8-2011
|
21-8-2011 2:20:10
Wij hebben hiervoor geïnformeerd, maar is inderdaad nogal duur. Als ik mij niet vergis was de prijs rond de 5000 euro enkel voor de huur van de zaal. Ik vind de zaal ook wel super mooi, maar dit was voor ons niet geschikt voor ons budget. Ik ga wel eerlijk toegeven dat moesten we het budget gehad hebben hiervoor we waarschijnlijk onze trouwfeest daar zouden geven of in Artcube in Gent (ook mooie locatie maar te duur voor ons).
Groetjes en nog veel voorbereidingsplezier Vergeet niet van ook af en toe te genieten van jullie verloving want voor je het weet is DE DAG daar
|
|
Michele
21-12-2013
|
28-1-2013 11:29:52
Hallo,
Wij zijn de oude vismijn dit weekend gaan bezoeken en ik neem dat ze de prijs van de zaal intussen sterk verlaagd hebben. Het kwam nog op 2500 euro en dan heb je ook de kleine zaal erbij die geschikt is voor een receptie of eventueel een ceremonie.
Qua locatie leek het ons alleszins top. Graag zou ik ook wel eens de reactie wil horen van mensen die er reeds een feest hebben meegemaakt omtrent het eten en de bediening. De recencies van het restaurant zijn niet altijd even mals helaas...
Benieuwd naar jullie reacties want wij zouden graag deze zaal vastleggen :-).
Groetjes, Michele
|
|
Lieselot
14-3-2015
|
11-3-2013 13:32:19
Heb je ondertussen de zaal al vastgelegd Michele? Wij twijfelen nog steeds om ook de oude vismijn te boeken, maar zijn bang van de geruchten... Wat doen jullie?
|
|
Michele
21-12-2013
|
11-3-2013 15:37:11
Hi,
Wij stonden op het punt om te het voorschot te betalen maar heb besloten het risico niet te nemen. De lofting group (beheerden van het Godshuis en Oude Vismijn) heeft 6 maanden bescherming gekregen tegen de schuldeisers. Dit is toch een indicatie dat het reeds vrij ver gevorderd is. Wij willen liever niet het risico nemen. Je kan niet voorspellen, als de zaal wordt overgenomen, hoe de service enz. zal zijn...
Intussen hoorde ik wel dat er een nieuwe zaal zou geopend worden aan de Noord Docs en we zijn ook Art Cube aan het bekijken.
Veel succes in elk geval!
Groetjes, Michele
|
|
Ineke
14-6-2013
|
19-3-2013 17:53:22
Hoi! Wij hebben de Oude Vismijn vastgelegd voor onze trouwdag in juni. De zaal is prachtig; Ons burgerlijk huwelijk gaat door in het Gravensteen, dus hoeven we maar de straat over te steken voor de receptie en avondfeest.
Groetjes Ineke
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|