Terug naar overzicht
Je ka n de 'Rai' volledig afhuren vanaf 12 uur. Dan heb je de sauna en alles voor jullie alleen. Super zalig en midden in het centrum.
Ik heb mijn vrijgezellen maandag gehad en moest het gezegde something new, something old, something borrowed en something blue vinden om een goed huwelijk te hebben.moest sangria verkopen voor halve euro, labeltjes van ondergoed van mannen knippen (S --> XL) ijsje scheppen, enkele vragen die m'n toekomstige heeft beantwoord raden en mensen laten gokken wie m'n toekomstige was op de achterzijde van m'n t-shirt (alle vrijgezellenmannen stonden erop) en denk dat het zowat alles was.
Hoi Pia, Ik geef cava make-up party`s voor vrijgezellen! Wat houdt dit in: Ik geef veel make-up tips en tricks en leer jullie elkaar op te maken onder voldoende cava en heerlijke hapjes! En dit allemaal in de studio van Laura Color! Je kan altijd eens kijken op mijn website Ik woon ongeveer 40 min van Gent. Alvast veel succes Vele groetjes, Laura Color
Hier een Gents bruidje :) Badhuis Rai is inderdaad een leuke plaats voor sauna. Je kan er ook behandelingen vragen en er zijn verschillende soorten vruchtensappen, thee en hapjes beschikbaar. Je kan 's avonds ook eten in het restaurant dat helemaal Indiaas/Indisch is ingericht. Leuk hoor! Je kan ook een workshop cocktails maken volgen met nadien een initiatie salsa. Er zijn ook kookworkshops op verschillende plaatsen mogelijk. Kleur- en stijladvies is ook leuk maar dat zou ik persoonlijk niet doen op een vrijgezellen. Ten eerste is het vrij prijzig en het neemt heel veel tijd in beslag per persoon (als je én kleur- én stijladvies wil moet je rekenen op minimum 2 uur per persoon). Als je met veel bent, is dit dus niet zo'n aanrader; met een klein groepje lijkt het me wel heel leuk. Gent heeft héél veel supergezellige of hippe restaurantjes (afhankelijk van budget en soort keuken) en toffe plekjes om nadien iets te gaan drinken (Polé Polé, Hasta Manana, Depot Central, Limonada, Bar des Amis,...). Je kan ook uitgaan in Culture Club nadien of verschillende bars in de Overpoort doen (daar lopen wel heel veel studenten). Je kan op de verschillende pleinen (Zuid, Kouter, Korenmarkt, Groentenmarkt, Veerleplein, Vrijdagsmarkt, Sint-Jacobs,...) opdrachtjes doen. Als het slecht weer zou zijn heb je ook verschillende musea/bezienswaardigheden (STAM, SMAK, Gravensteen, Sint-Baafskathedraal...) waar je binnen opdrachtjes kan doen. Als je nog vragen hebt, mail me maar! Liefs en veel plezier, Nathalie
bedankt allemaal !Nathalie, ne dikke merci !