Nu Online
Momenteel zijn er 547 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellenweekend te Gent

20-8-2011 5:39:13
dag iedereen,

Zijn er hier mensen bij van Gent die tips hebben voor een vrijgezellenweekend? 1 van mijn beste vriendinnen trouwt en als vrijgezellen"avond" gaan we een weekend naar Gent. Het is een kleine groep en overnachting hebben we al.
We zoeken eerder nog een activiteit voor overdag en 's avonds...leuke adresjes, noem maar op ...
We gaan in november..
Ik ben er nog nooit geweest !
Ik hoor het graag ....

Groetjes !

Pia
6-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 930

petra

Meld misbruik20-8-2011 8:15:43

Je ka n de 'Rai' volledig afhuren vanaf 12 uur. Dan heb je de sauna en alles voor jullie alleen. Super zalig en midden in het centrum.

Severine
24-9-2011
 Meld misbruik20-8-2011 9:29:23

Ik heb mijn vrijgezellen maandag gehad en moest het gezegde something new, something old, something borrowed en something blue vinden om een goed huwelijk te hebben.
moest sangria verkopen voor halve euro, labeltjes van ondergoed van mannen knippen (S --> XL) ijsje scheppen, enkele vragen die m'n toekomstige heeft beantwoord raden en mensen laten gokken wie m'n toekomstige was op de achterzijde van m'n t-shirt (alle vrijgezellenmannen stonden erop) en denk dat het zowat alles was.

laura

Meld misbruik20-8-2011 10:14:14

Hoi Pia,

Ik geef cava make-up party`s voor vrijgezellen! Wat houdt dit in: Ik geef veel make-up tips en tricks en leer jullie elkaar op te maken onder voldoende cava en heerlijke hapjes! En dit allemaal in de studio van Laura Color! Je kan altijd eens kijken op mijn website Ik woon ongeveer 40 min van Gent.

Alvast veel succes

Vele groetjes,

Laura Color

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik20-8-2011 10:38:10

Hier een Gents bruidje :)

Badhuis Rai is inderdaad een leuke plaats voor sauna. Je kan er ook behandelingen vragen en er zijn verschillende soorten vruchtensappen, thee en hapjes beschikbaar. Je kan 's avonds ook eten in het restaurant dat helemaal Indiaas/Indisch is ingericht. Leuk hoor!

Je kan ook een workshop cocktails maken volgen met nadien een initiatie salsa. Er zijn ook kookworkshops op verschillende plaatsen mogelijk.

Kleur- en stijladvies is ook leuk maar dat zou ik persoonlijk niet doen op een vrijgezellen. Ten eerste is het vrij prijzig en het neemt heel veel tijd in beslag per persoon (als je én kleur- én stijladvies wil moet je rekenen op minimum 2 uur per persoon). Als je met veel bent, is dit dus niet zo'n aanrader; met een klein groepje lijkt het me wel heel leuk.

Gent heeft héél veel supergezellige of hippe restaurantjes (afhankelijk van budget en soort keuken) en toffe plekjes om nadien iets te gaan drinken (Polé Polé, Hasta Manana, Depot Central, Limonada, Bar des Amis,...). Je kan ook uitgaan in Culture Club nadien of verschillende bars in de Overpoort doen (daar lopen wel heel veel studenten).

Je kan op de verschillende pleinen (Zuid, Kouter, Korenmarkt, Groentenmarkt, Veerleplein, Vrijdagsmarkt, Sint-Jacobs,...) opdrachtjes doen. Als het slecht weer zou zijn heb je ook verschillende musea/bezienswaardigheden (STAM, SMAK, Gravensteen, Sint-Baafskathedraal...) waar je binnen opdrachtjes kan doen.

Als je nog vragen hebt, mail me maar!

Liefs en veel plezier,

Nathalie

Pia
6-10-2012
 Meld misbruik20-8-2011 20:10:18

bedankt allemaal !
Nathalie, ne dikke merci !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...