Nu Online
Momenteel zijn er 149 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

goede retoucheuse/kleermaakster gezocht

20-8-2011 9:22:53
Hallo

Ik mail in naam van mijn vriendin omdat ik voor haar op zoek ben naar een goede retoucheuse.
Ze heeft verschillende mooie (feest)kleedjes, maar omdat ze geen makkelijk model heeft moeten die aan de schouders telkens 'opgetrokken' worden (ik ben geen expert, maar weet intussen wel dat dat blijkbaar niet zo'n evidente retouche is)
Nu heeft ze intussen al met verschillende kleedjes naar verschillende retoucheuses geweest, die telkens denken dat ze de retouche in orde kunnen brengen, maar het resultaat is telkens nog steeds niet 'draagbaar' ... De volgende retoucheuse zal het dan 'eens allemaal in orde gaan brengen' maar weerom is het resultaat niet goed.
Niet nodig te zeggen dat mijn vriendin langzaam maar zeker hopeloos aan het worden is, en ik erbij, en al veel tijd en geld gestoken heeft in het laten retoucheren van kleren, die intussen nog altijd niet goed zijn: stukje eruit, terug stukje ertussen, ....

Dus ben ik voor haar op zoek naar iemand die haar (ons) uit de nood kan helpen?

Liefs in de buurt van Geraardsbergen, maar een beetje verder is niet zo erg.

alvast bedankt!!
Steve

Steve

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1096

Vanessa
11-6-2011
 Meld misbruik21-8-2011 16:04:01

Mijn ma woont in Lede en zij doet dat, haar klanten zijn steeds tevreden :-)
grtjs vanessa.

Steve

Meld misbruik21-8-2011 18:16:23

hallo Vanessa

Mijn vriendin wil wel eens tot bij je moeder gaan met een paar 'mislukte' retouches.
Kan je haar adres doormailen eventueel naar mijn e-mail adres: steve.rijmen@live.be ?

alvast bedankt!
Steve

natascha
19-4-2012
 Meld misbruik22-8-2011 9:40:43

Goedemorgen Vanessa,

Kan je mij ook eens het adres van je ma doormailen... lig namelijk ook met zo een kleedje :)
Dank u
Natascha

natascha.de.groote@telenet.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...