Terug naar overzicht
Hey Daisy!Ik denk niet dat dit een verschil in prijs gaat opleveren hoor, volgens mij lopen de nieuwe/oude collectie zowat gelijk in prijs. Ik zie eigenlijk ook niet in waarom die ineens goedkoper zou moeten zijn? Bij Le Chapeau (Antwerpen) zeiden ze dat einde september tot half oktober de nieuwe collectie gaat binnen komen. Ik denk dat je er een beetje 'tussen' gaat zitten... Ik hoop alvast voor je dat je DE droomjurk vindt!! Fijn weekend nog! -X-
Heyhey, Ik denk dat je enkel korting krijgt op een model uit de oudere collectie als je het pasmodel neemt hoor. Of misschien op een laatste stuk als de winkel zelf een eigen kledinglijn heeft (en dus niet enkel de trouwjurkmerken zoals Linea Rafaelli, Demetrios, enz). Groetjes!
Sluit me aan bij Evelien. Wel geven sommige winkels een kleine korting tijdens de opendeurdagen (okt.-nov.).
Als je echt goedkoper wilt gaan zijn er wel outlet-stores - ik denk dat La Sposa er één heeft en Pierre-Yves heeft er ook één in Deinze.Succes met de zoektocht!!groetjes
Ik ben vorige maand gaan passen en stelde vast dat sommige winkels een "soldenrek" hadden, idd pasmodel of laatste stuk, collectie 2010.In een andere winkel werd daar helemaal niets over gezegd, maar kreeg daar wel te horen dat er op dat moment niet veel meer was, terwijl (voor mij) de winkel nog vol hing. Volgens de verkoopster was er al veel weg, voor de "last-minute" bruidjes???Verkopen ze dan hun pasmodellen aan de volle pot was mijn bedenking.Ik heb mijn droomjurk inmiddels gevonden, het is er ééntje geworden van Marylise en ben tot hiertoe zeer tevreden over de service!Groetjes,Sonja
Bedankt iedereen voor de reacties!!
www.clairdefemme.be die geven op oude collectie min 50%zn ook die nieuwe collectie zal niet echt duur zijn is echt een goedkope winkel :-)
DaisyI