Nu Online
Momenteel zijn er 214 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeau's???

20-8-2011 11:11:09
Hallo,

Met nog 5 dagen op de teller begin ik mij weer wat vragen te stellen...
Geven jullie bijvoorbeeld een cadeau aan de feestzaal, fotografe of DJ???

Voor ons vervoer geven wij gewoon een extra fooi aan de chauffeur, maar wat doe je met de rest?

Groetjes!

Jolien
26-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1020

cindy
17-9-2011
 Meld misbruik20-8-2011 11:13:01

wij geven geen extra cadeaus, we voorzien voor de chaufeur en de 2 fotografen wel een plaatsje aan lunch en diner...

Kim
5-5-2012
 Meld misbruik20-8-2011 12:55:00

Bij ons zijn de mensen van de feestzaal en de dj geen vrienden/familie, dus die betalen we gewoon, dat is toch hun job? Onze fotografe is een goede vriendin van ons, zij zal ook een vriendenprijsje maken, dus dat vinden we redenen genoeg om haar ook uit te nodigen voor de lunch en het diner (dat we in kleine kring houden).

Als het geen vrienden of familie zijn, zou ik enkel overwegen, als we achteraf heel tevreden over hen zijn, een bedankgeschenkje te geven zoals aan de gasten. Maar dat zal iets klein zijn (mooi verpaktje snoepjes of zo). Hopelijk klinkt dat niet gierig.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik20-8-2011 13:11:57

Idd, als je hen 'inhuurt' en niet persoonlijk kent, betaal je gewoon hun prijs, zonder meer... Zij verwachten dan ook enkel dat.
Zijn het echter mensen die je kent die dat doen als vriendendienst, dan is het iets anders natuurlijk en is het (vind ik) maar niet meer dan normaal dat je hen bedankt, al dan niet met een geschenkje.

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik20-8-2011 22:59:45

ik ben het eens met hierboven : als je ze gewoon betaalt voor hun job dan hoef je toch niets extra's te geven ? Waar eindigt dat anders ???

Jolien
26-8-2011
 Meld misbruik21-8-2011 10:54:00

Nu ik erover nadenk, ben ik het eens met jullie!
Anders stopt het toch nooit!
Bedankt voor jullie hulp

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...