Terug naar overzicht
HeyIk ben ook grote fan van Nicky Vankets White Couture. HEb zelfs een echt droomkleed daarvan aangehad. Maar...de prijs is niet min Dat kleed kostte 3000 euro (enkel het kleed, dus zonder stola) en dat was een van de goedkoopste. Ik heb er ook eentje aangehad van 5000 euro! Uiteindelijk heb ik een heel mooi kleed van Pronovias gevonden voor 1065 euro. Prijs/kwaliteit is pronovias heel goed want het ziet er veel duurder uit dan het is!GroetjesVicky09.09.06
Wat Nicky Vankets betreft weet ik niet. Maar ik heb ook een Pronovias aangehad en die kostte 1700 euro. Om maar te zeggen dat prijzen enorm kunnen verschillen, zelfs binnen eenzelfde collectie en ontwerper.Sissi
De minimumprijzen van van kets liggen toch rond de 3000 euro. En vanaf dan alsmaar meer natuurlijk...De trouwjurken die ik heb gepast laggen allemaal in de range van 1000-2000 euro. Uiteindelijk is het toch ook een kleed van 1650 euro geworden. Je moet zelf kiezen hoeveel je er aan wil spenderen he.groetjes, katrien
Ik denk idd dat Vankets heel duur is. Een klein beetje gelijkaardig vind je soms bij Ian Stuart(ook brede rokken en kruekelstof en zo). Die liggen tussen 1500 en 3000 normaalgezien.www.ianstuart-bride.com Pronovias is toch meestal redelijk stijf (allez, effen stoffen en zeer elegant bedoel ik;-)) en zo, of vergis ik me hierin...?
Pronovias heeft inderdaad modellen die nogal stijf overkomen.Maar er zijn ook modellen die wel wat lijken op die van Ian Stuart (vind ik toch). Er wordt ook veel met bloemen gewerkt, met parels en borduurwerk. Dat geeft toch een speelser karakter.Je moet maar eens een kijkje nemen op Pronovias.com (daar staat de collectie van 2007 al op). Maar ik moet wel zeggen dat foto's een verkeerd beeld geven. Zo is mijn kleed op foto niet mooi en in het echt is het prachtig.Ik dacht dat ik een Nicky Vankets gezien had voor 1700 euro(in geraardsbergen), maar ik kan me ook vergist hebben. Het kan zijn dat het van Mathyro was (van Erwin Vankets).Groetjes
Hey Nele,Ik heb een trouwkleed van uit de collectie White Couture van Nicky Van Kets. Het heeft me 1500 Euro gekost. Dat valt bijzonder goed mee en de reden daarvan is dat de collectie gemaakt is toen hij nog niet zo bekend was. Er zijn ook veel duurdere jurken van hem. De prijs wordt vooral bepaald door de rok die je erbij koopt (weelderig of strak).Groetjes, Annelies
Als er iemand opzoek is naar een trouwjurk van nicky vankets,ik verkoop mijn.je kan het vinden op kapaza.onder limburg.tis van white couture en voor maatje 36-38.ik vraag er nog zo een 1500euro voor.De catalogisch prijzen zijn vanaf 3ooeuro.veeke_8@hotmail.comps ik trouw op 23 juni 07
3000euro bedoelde ik.mvg, mieke