Nu Online
Momenteel zijn er 582 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Laatste-week-stress!!!

20-8-2011 16:06:35
Hoi! Volgend weekend is het zover: onze grote dag waar we al zo'n 9 maanden naar uitkijken! Brr, hij komt bangelijk dichtbij ... :-)
Nu begin ik me bij alles vragen te stellen: wanneer wat waar hoe ... Maar, zoals ik hier al verschillende keren gelezen heb, is dit blijkbaar niet abnormaal :-)
Zijn er nog tips die ik kan gebruiken, bv. van reeds getrouwde stellen, die zeggen: hier of daar had ik niet aan gedacht, dat zou ik anders gedaan hebben ... Ik weet het, het is een stomme vraag die ik hier stel, en ik zal blij zijn als het eindelijk volgende week zaterdag is (27 aug), zodat de voorbereidingen achter de rug zijn en ik kan genieten van 's morgens tot ... 's morgens ;-)

Groetjes
Veerle

Veerle
27-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 963

Joke
27-8-2011
 Meld misbruik20-8-2011 21:52:44

Hey,
Wij truwen op dezelfde dag?Ik ga dit zeker volgen want ik vraag me ook steeds af of ik iets vergeten zou zijn...Eigenlijk maak ik me vooral zorgen om het weer,dat heb je niet in de hand he...
Groetjes
Joke

Annelore
27-8-2011
 Meld misbruik21-8-2011 20:15:45

Hoi Hoi!

Ook wij trouwen op die dag! Spannend he, ik ben nog niet nerveus maar wel heel benieuwd en verlang super!
We gaan samen duimen dat het weer goed wordt! Blijkbaar vrijdag een heel slechte dag maar we kunnen het nu nog niet zeggen he in dit Belgenland!

Veel groetjes en plezier voor de volgende dag! x

stefanie
30-6-2012
 Meld misbruik22-8-2011 13:00:44

Voor het weer: meteovista.be heeft me nog NOOIT in de steek gelaten! Ja kan 14daagse voorspelling voor de stad waar jij trouwt intypen (vb bij google 14 daagse weervoorspelling Herzele zou dat voor mij zijn, en dan meteovista zoeken).

Je kan je jammer genoeg alleen maar goed voorbereiden op het weer! Maar kom, een huwelijk in de regen heeft ook zijn charme (als dat een troost mag zijn ;)).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...