TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
caroline
9-6-2012
|
20-8-2011 17:10:56
Ey! Ik heb 4 afspraken, maar ik hoop eigelijk dat ik na de eerste winkel mijn droomjurk al vind:). Ik ga ook naar le chapeau maar wel in Antwerpen. Veel pasplezier:)!
|
|
Kenza
17-9-2011
|
20-8-2011 17:20:41
Hey Elke, ik had een afspraak in 1 winkel (Issa Moda), ik heb op 2 uurtjes tijd mijn jurk, lingerie en schoenen gevonden . Denk dat de meeste beginnen met een tweetal winkels en als je ongeveer weet welke richting je uitwil en welk merk je aanspreekt...dan hoef je geen 5 winkels te doen. xxx
|
|
Elien
21-4-2012
|
20-8-2011 18:17:26
Ik ben begonnen met maar in 1 winkel een afspraak te maken en heb daar ook mijn droomjurk gevonden.
Nog veel succes!
|
|
Sara
10-9-2011
|
20-8-2011 18:52:12
Ik had een afspraak bij Le Chapeau in Antwerpen en eentje bij Cermo... IK heb die van Cermo afgebeld want bij Le Chapeau had ik dadelijk m'n jurk gevonden :) 1 winkel gedaan dus! Gisteren ben ik het kleed mogen gaan halen!!! :D
|
|
crazy
14-7-2012
|
20-8-2011 18:58:02
hoi hoi,
ik had eerst een afspraak in 1 winkel , na het passen van vele jurken had ik 1 jurkje dat ik wel mooi passen vond maar niet 100% van overtuigd was. eerst dacht ik dat kleedje te nemen maar heb uiteindelijk toch een afspraak gemaakt bij een andere winkel om even te kunnen vergelijken. En voor mij gelukkig dat ik die beslissing maakte want in de tweede winkel had ik bij een jurk het onmiddellijke WOW gevoel dat je nodig hebt om 100% zeker te zijn...
het kan dus inderdaad zeer goed zijn dat je maar 1 winkel nodig hebt! zeker als je al een beetje wil welke richting je uit wil gaan.
groetjes ;o)
|
|
isabelle
|
20-8-2011 21:51:36
|
|
Sonja
12-5-2012
|
20-8-2011 21:52:08
Hey Elke,
Ik wist niet wat ik wou, wel wat ik niet wou. Na het passen van enkele kleedjes is dat wel snel duidelijk geworden. Ik heb 5 winkels bezocht en heb mijn kleed uiteindelijk besteld in de winkel waar ze mij het best geholpen hebben en het vriendelijkst waren. En ik wou ook wel wat kunnen vergelijken. Je kan altijd verschillende afspraken maken en mocht je intussen jouw droomkleed vinden, de andere afspraken annuleren. Ik heb een jurk gekozen van Marylise en ben alvast zeer tevreden tot hiertoe :) Veel plezier met het passen.
Groetjes, Sonja
|
|
Shirleyjane
8-9-2012
|
20-8-2011 23:55:42
Hallo,
Op de dag dat ik zou gaan passen in de bruidszaak was er sprake van een weeralarm, hierdoor kon deze afspraak niet doorgaan (was een eind rijden van huis en dat durfde mn mams niet aan) vervolgens naar een vrije inloop geweest van de bruidshoek (nl leiden) en daar was t, heel cliché, gelijk raak bij de allereerste jurk :D Nooit verwacht! Dus t is maar waar je wat tegenkomt...
|
|
tatjana
6-4-2012
|
21-8-2011 6:11:01
van mij mijn 2de winkel, maar eigenlijk niet veel kleedjes aangedaan. Ik weet niet of je een twijfelaar bent maar zorg dat je genoeg winkels doet en genoeg kleedjes aandoet. Van mij is alles eigenlijk zo rap gegaan, heb soms het gevoel dat ik te weinig rond gekeken heb. Nietemin vind ik mijn kleed wel heel mooi hoor en hij zit perfect! Maar wanneer ik zo iedereen zijn reactie hoor over het vinden van zijn droomkleed! Ik blijf met vragen zitten of dit mijn droomkleed is of niet, maar kan natuurlijk wel mijn onzekere aard zijn . Dus zeker niet verlegen zijn om voldoende rond te kijken, kan je alles rustig laten bezinken en het juiste kleed zal wel in je hoofd bljiven spoken. En wat is nu zo mooi aan trouwen toch ook hetzoeken en passen van je kleed, dus take your time. veel succes
|
|
Debbie
16-9-2011
|
21-8-2011 10:46:04
Ik had ook bij één winkel een afspraak gemaakt. Vervolgens had ik een lijstje gemaakt van mogelijke andere winkels indien ik mijn keuze niet zou gevonden hebben in winkel 1. Uiteindelijk heb ik mijn droomkleed gevonden bij de eerste winkel dus was het lijstje overbodig :)
|
|
Lindsy
25-5-2012
|
21-8-2011 13:02:14
Ik heb voorlopig 2 afspraken maar ga nog een derde maken aangezien die winkel een merk verkoopt waarin ik zeer geïnteresseerd ben. Ik hoop wel mn goesting te vinden in de eerste winkel
|
|
Deborah
3-3-2012
|
21-8-2011 16:52:52
Ik ben ook naar slechts 1 winkel geweest.
Wel veel soorten kleedjes aangehad, zelfs nadat ik eigenlijk mijn keuze al had gemaakt.
Gewoon om te zien hoe het in andere types kleedjes zou zijn.
Ik denk dat je gewoon moet passen en als je HET kleedje gevonden hebt, weet je het wel!
|
|
Charlotte
6-7-2012
|
22-8-2011 9:30:58
Hey! Ik had een afspraak in 2 winkels de 1ste winkel die ik gedaan heb stond me niet echt aan, de modellen waren dat niet en de verkoopster wilde me gans de tijd andere dingen aansmeren! Kortom ik voelde me niet op m'n gemak in die winkel! Had nochtans al veel positieve commentaar gehoord! Zo zie je maar! De 2de winkel legde ik uit wat ik wilde en ze kwamen direct met dingen die ik ook zou kiezen! Heb direct een 2de afspraak gemaakt voor de nieuwe collectie! Ben al eens op voorhand gaan passen omdat je toch niet echt weet op voorhand in welk model je je echt op je gemak voelt! Het is echt een kwestie van je op je gemak voelen in de winkel vind ik! Veel succes met je zoektocht hé!! Groetjes
|
|
stefanie
30-6-2012
|
22-8-2011 12:00:21
Amaai er zijn hier bruidjes die later dan wij trouwen en hun kleedje al hebben. Mijn afspraken zijn pas in november (dan komt de nieuwe collectie zomer 2012 uit). Ik heb drie winkels in gedachten om te gaan kijken. Daarna zie ik wel, ik denk wel dat ik naar zeker twee winkels ga gaan. Gewoon om zeker te zijn :).
Iedereen veel succes met het vinden van jullie kleedje!
|
|
tamara
19-5-2012
|
22-8-2011 14:11:48
hey Elke,
zo te zien trouwen wij op dezelfde dag. ik heb al één winkel gedaan en er ligt een afspraak vast voor volgende week. de 1ste winkel die ik gedaan heb is voor mij tegengevallen. ik moest een paar foto's meedoen van welke modellen ik mooi vond maar lieten mij uiteindelijk modellen passen die ik niet zou kiezen. en daarbij was er één verkoopster die aandrong om mijn beslissing te nemen waardoor ik mij niet op mijn gemak voelde. hopelijk valt de andere winkel wel mee.
ik denk dat het belangrijk is dat je u gemakkelijk voelt bij de verkoopers van de winkel en dat je uw droomjurk vind. maak niet uit hoeveel winkels je ervoor moet doen.
veel succes met je zoektocht. tamara
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|