Terug naar overzicht
Ga hier eens een beetje mee volgen, want ik vind de collectie ook heel mooi :-)Welke winkel is het dat je gevonden hebt en waar mss? grt Jes
volgens honeymoonshop tussen de 1000 en de 1500
Hey,Ik heb uiteindelijk ook een jurk van ladybird gekocht! De modellen die ik gepast heb waren rond de 1100 euro. Daar komen nog wel de kosten bij van een hoepelrok en de kosten van de naaister om hem aan te passen. Veel succes met de zoektocht!groetjes
Ik heb een modelletje gepast die ik ook zeer mooi vondt. Dat model koste 1200 euro.
Hoi, ik heb ook een jurk van Ladybird gekocht, de jurk kostte 1100 euro, maar met de korset en de hoepelrok erbij kost het rond de 1300 euro. Ladybird heeft echt prachtige jurken hé! Groetjes!
Dat is zeker nog een schappelijke prijsklasse, jippie!@ Jessy: ik ga eens kijken bij Couture Jetty in Melsele (Beveren-Waas)
Ga daar ook eens een afspraak maken dan, ben van sint-gillis, dus das heel dichtbij Bedankt alvast
Ah kijk voilà, ideaal! Graag gedaan hoor!
Ik heb ook net mijn ladybird-kleed hier besteld. Zeer vriendelijke mevrouw, en heb er al veel goede dingen van gelezen op het forum.