Terug naar overzicht
Spijtig om dit te moeten lezen. Wij hadden hen ook en ze waren super. We hebben op onze dag superhard gelachen met de chauffeurs, ze waren heel vriendelijk en de champagne was heel goed. Wij hebben in de regen door Planckendael gelopen voor onze trouwfoto's, schoenen dus wrsl ook vol zand en slijk en niemand die er iets van zei.Toch die van Herentals he dat je bedoelt?Groetjes,Laura
Hoi Laura,Ja die van Herentals... Ik had ook postieve dingen gelezen maar het sloeg echt hard tegen. Ze waren echt onvriendelijk, uitgevlogen tegen bruid en bruidedom en gasten seg! Mmja ze hadden waarschijnlijk een slechte dag he :( spijtig genoeg voor ons. Ik heb daarna een mail gestuurd met wat goed was en dan de negatieve dingen... Kreeg helaas geen reactie terug.Ik hoop voor andere bruidjes dat het gaat meevallen met hun maar ze zijn gewaarschuwd ;)groetjes
wij hadden ook contact met black & white, maar vaak slechte communicatie en steeds per mail. Verder hebben we geen ceremonieel vervoer meer kost ook stukken van mensen. Dus we zien nog hoe we t gaan doen.gr.
Wij gingen hun ook eerst nemen maar de communicatie was zo slecht, dat ik het niet meer vertrouwde. Dus hebben we andere gekozen, nog geen moment spijt van gehad!
Goede maar ook slechte commentaren moeten kunnen op dit forum; we zijn hier om evaringen en gedachten uit te wisselen. De goeie zelfstandigen kunnen er maar goed bij varen, de anderen...helaas
Inderdaad Jeff, als je voor service veel moet betalen, wil je ook goede service krijgen natuurlijk :)