Nu Online
Momenteel zijn er 303 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostuum van vriend zoek..

20-8-2011 23:43:41
Hey bruidjes! Vrijdag is het zover, deze week hadden we het allerlaatste van onze planning gedaan, Wat deed dat deugd, eindelijk kunnen genieten van het aftellen en ik kon ineens pakken beter slapen! Sam trouwt in zijn klassiek kostuum dat hij al een paar jaar heeft, echt een prachtig van Zegna. Ik had het hem al 2 maand gezegd van toe pas het nog eens misschien moet het nog eens naar de droogkuis, of gewoon om zeker te zijn dat er niets mis is met een knoop of eender wat.. Nu gisteren ging hij dan EINDELIJK eens passen.. Trekt hij de kast open, geen kostuum te bespeuren.. Ok geen ramp het zal dan wel bij de ouders hangen. Niet dus..! We hebben alles afgezocht, bij zijn broers, alle kasten leegeghaald. Dit kan toch niet.. Maar blijkbaar heeft Sam zijn papa 2 weken geleden "kuising" gehouden in zijn kostuums ( hij heeft er wel 10 hangen ofzo) Volgens mij is er maar 1 oplossing en dat is dat hij Sam zijn kostuum gewoon mee weggedaan heeft, waarschijnlijk domweg met de gedachte van da's veel te klein voor mij. Ochja, het is nu gebeurd, tis te laat, we kunnen het niet meer omkeren. Maar ik mag de week voor onze trouw dus nog gaan speedshoppen met Sam.. Zucht.. Vind het echt zonde, was zo een prachtig kostuum, en om nu nog eens effe 1000€ er tegenaan te smijten, dat zien we niet zitten na alle kosten de voorbije maanden. Wish us luck! Groetjes van een lichtgefrustreerde bruid!

Katrien
26-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 2057

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik21-8-2011 0:42:36

Oei, da's wel minder!

Ik weet niet van waar je juist bent, maar mijn toekomstige zijn kostuum komt uit de P&C in Shoppingcenter Wijnegem. Is er eentje van Esprit en heeft €258 gekost, het is echt een super mooi!
Bij Mexx hingen er ook hele chique, maar dan mogen ze niet te breed gebouwd zijn

Veel succes met de zoektocht!

Samira
2-9-2011
 Meld misbruik21-8-2011 8:16:48

Oei Katrien das inderdaad een serieuse tegenvaller. Ik zou ook, zoals Lesley al aanraadde, naar esprit en mexx gaan. Daar hebben ze echt mooie kostuums voor een zacht prijsje.

Veel succes nog he!

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik21-8-2011 9:07:23

Oei, da's inderdaad niet leuk! Snel op zoek gaan naar een mooi kostuum zodat jullie rustig naar jullie mooie dag kunnen toeleven.

Ik wens jullie heel veel succes en geluk!

Liefs,

Nathalie

Natalie
30-6-2012
 Meld misbruik21-8-2011 10:43:31

oei, dat is niet zo fijn!

wij zijn vorige week in outlet center in roermond geweest.
kei mooie kostuums van hugo boss en nog meer bekende merken voor nog geen 400 euro.
mss moet je daar eens kijken dat is zelfs vandaag op.
mss een goeie tip voor jou.

Ik hoop dat hij nog iets vind.

Succes!

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik21-8-2011 11:20:27

Hoi

Mijn vriend is vorige maand een kostuum gaan kopen (voor zijn zus haar trouw) bij Suit Supply... zijn kostuum kostte 299 euro, helemaal niet veel dus en ze hebben het ook nog eens helemaal op zijn maat gemaakt (hij is een 1m94, dus er moest redelijk veel verlengd worden aan zijn broek/mouwen van vest)! Het stond hem echt prachtig!!! Kweet niet van waar je bent, maar er zit een Suit Supply in Wijnegem Shopping Center, en ook in de outlet Shopping van Rosada (Roosendaal in Nederland) (er zullen er nog wel zijn, maar dat weet ik niet precies).

Veel succes alleszins!

Lieve groetjes

Chantal

caroline
9-6-2012
 Meld misbruik21-8-2011 12:45:48

Inderdaad in Roermond kan je er vinden tegen een heel schappelijke prijs. Wij gaan daar ook voor mijn verloofde gaan kijken. Komt wel goed;)! Gelukkig dat je het nu te weten komt en zo niet een dag ervoor, zou pas echt een ramp geweest zijn.

Jessica
26-8-2011
 Meld misbruik21-8-2011 13:01:39

Hey Hey

Wij zijn in Antwerpen geweest.. Een zijstraat van de offerandestraat..
Mijn vriend zijn kostuum heeft in totaal (met hemd en das) 128 euro gekost.

Groetjes,

Jessica

Katrien
26-8-2011
 Meld misbruik21-8-2011 21:31:34

We gaan naar Suit Supply morgen in antwerpen.
In wijnegem is er inderdaad ook een maar blijkbaar zijn er naaisters aanwezig bij die in antwerpen die het direct kunnen innemen.
Da's al een geruststelling.. Morgen vroeger stoppen op werk om te gaan kiezen, en dan kunnen we eindelijk uitblazen.
4 dagen, 2 uren en ... Amai amai, zalig!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info