Terug naar overzicht
goh, geen ideemaar mijn mening is: zeker als de DJ bij een zaal hoort, dan zal hij wel goed zijn ..; de zaal gaat hem ook niet meer nemem als hij op niets trekt, want dan geraakt hun zaal niet meer verhuurd.onze DJ was ook bij de zaal en hij was super!Mieke13/05/06
Hey,Wij geven ons feest daar ook (mei 2007)en ze hadden ons gezegd dat een aantal mensen van DJ Ludwigs ook goed waren en daar regelmatig komen. Ik ben er zelf ook nog niet echt uit.Sissi
Hoi NeleJuni 2007 is nog wel even, tegen die tijd kan ik je laten weten of het op ons feest (september 2006) ongelooflijke ambiance was ... wij hebben namelijk DJ Tempo. Hij werkt voor Q Music en is een heel sympathieke gast. Hij kon ook enkele goede referenties voorleggen.Hij is niet van de goedkoopste, maar wij zijn bereid om iets meer te betalen voor een goede DJ die iedereen op de dansvloer krijgt en die het feest om 3u niet platlegt (al enkele keren tegengekomen op een trouwfeest) door ineens walsen en tango's te draaien.Wij hebben hem gevraagd eigentijdse dansmuziek te draaien afgewisseld met "onze" uitgaangsmuziek van "vroeger" (70-80-90).Contacteer hem wel tijdig, hij is blijkbaar nogal veel gevraagd.'k Laat je zeker nog iets weten of het bij ons in orde was.Veel plezier nog.GroetjesEvelien
Volgende week trouwt mijn vriendin daar.Ze heeft dezelfde dj als mijn broer genomen.Zijn naam is Partysound.Het is iemand die heel goed inspeelt op zijn publiek en voor elke leeftijd speelt.Naar verluidt zou hij aardig meevallen van prijs maar hoeveel het is weet ik niet.Ik ga het eens aan mijn broer vragen want volgende zomer is het onze beurt en ook in die zaal.Ik ben al aan het aftellen.
Hey Evelien,Je zegt dat DJ Tempo niet van de goedkoopste is.Kan je dan misschien zeggen hoeveel je betaalt en tot hoe laat dat is?Thanks, Sissi