Nu Online
Momenteel zijn er 661 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen nog steeds niet verstuurd!!!

21-8-2011 11:57:10
Hallo bruidjes,

Mijn uitnodigingen zijn nog steeds niet af en de trouw is al binnen 54 dagen.
Mijn broer, die art director is, ging de uitnodigingen maken maar hij is zo lui dat hij er nog steeds niet aan begonnen is.
En telkens weer maakt hij de belofte.
Als ze af zijn moeten ze nog naar de drukker, dan de enveloppen nog schrijven enzo... Ik maak me zorgen!
Hoe lang op voorhand zou je ze ten laatste moeten opsturen denk je?
Want sommige mensen beginnen al te denken dat het huwelijk niet doorgaat. Stress!!!!

Ine
15-10-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 709

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik21-8-2011 12:07:24

Oei, dat is niet zo'n leuk nieuws!

Anders toch maar voor alle zekerheid op zoek gaan naar iemand anders voor je kaartjes?
De etiquette zegt 6-8 weken op voorhand voor een trouw, wij hadden ze 12 weken op voorhand genomen vermits de vakantie er tussen zit hé.
Mijn nicht was heel laat, die heeft ze pas een week op voorhand opgestuurd, was niet zo handig.
Ik zou toch ten laatste een maand op voorhand versturen.

Hopelijk vind je snel een oplossing!
Geef die broer van u een shot onder zijn gat

Davy

Meld misbruik21-8-2011 12:23:13

tussen de 6 à 8 weken voor de trouw, in jullie geval dus zeker tegen 1 september

Ine
15-10-2011
 Meld misbruik21-8-2011 13:12:14

Mja, ik denk dat, als hij er tegen woensdag ten laatste niet mee klaar is, ik gewoon uitnodigingen ga bestellen bij de drukker, ik heb er al mooie gezien.Van uw familie moet je't hebben hé...

Cindy
17-9-2011
 Meld misbruik21-8-2011 13:55:13

Als je broer ermee bezig is zou ik nog even wachten. Probeer gewoon 2-3 weken te voorzien om de genodigden te laten bevestigen.

Wij hebben de onze ook later verstuurd dan de 6-weken regel. Wij hadden voordien wel save-the-dates gestuurd. Hoe meer tijd ze hebben om te bevestigen, hoe meer ze het uitstellen om te antwoorden! Als de mensen nog van niets weten, is de kans natuurlijk groter dat ze al andere plannen hebben op jullie dag ...

Als je al weet hoe de kaartvorm is, kan je al enveloppen kopen en schrijven, dan moet je dat toch al niet meer doen zodra de uitnodigingen er zijn :)

Succes!

an
12-8-2011
 Meld misbruik21-8-2011 16:59:07

Ik zou eens goed gaan spreken met je broer. Desnoods spreek je een avond af om ze samen af te werken dan weet je zeker dat ze af zijn. Een ander plan: Morgen naar een winkel met kaartjes stappen, binnen 3 weken zijn ze klaar en geschreven en kunnen ze op de post. Wij hebben onze kaartjes met de hand uitgedeeld.

groetjes

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik21-8-2011 21:55:43

wij hebben ze verstuurd/uitgedeeld op 22 juli dus 7 weken op voorhand.

Is echt meer dan op tijd hoor, bij ons wist iedereen al dat we gingen trouwen dus die datum stond toch in hun agenda.
druk gaat snel, wij hebben de files op maandag 18/7 naar de drukker gestuurd, ze zijn diezelfde middag gedrukt, dan moesten ze drogen tot de volgende dag en dan hebben ze er op dinsdag gaatjes in gestanst en vouwlijntje gemaakt, woensdag is mijn aanstaande ze dan op gaan halen.

dus je hebt nog tijd maar dan zal je die broer van je echt wel achter zijn veren moeten gaan zitten !!!
(en laat je vooral niet wegsturen met 'ik ben er in gedachten mee bezig, creativiteit groeit in het hoofd', mijn aanstaande is beroepsmatig ook 'een creatief' en hij heeft op 1 middag 5 richtingen uitgewerkt waarvan we dan 1 in detail afgewerkt hebben)

succes

Katleen
24-9-2011
 Meld misbruik21-8-2011 22:04:40

Geen paniek... Nog 33 dagen bij ons en dinsdag (5 dagen geleden dus) hebben de genodigden onze uitnodigingen ontvangen. Begin augustus was er bij ons ook nog geen ontwerp, het kan heel snel gaan, alleen zeker zijn dat de drukker het dukken op tijd ingepland krijgt. Zorg dat je je enveloppen al klaar hebt tegen dat de drukker klaar is en dan kunnen ze meteen op de post. Bij ons waren de uitnodigingen iets later dan gepland wegens familiale omstandigheden, maar die paar dagen doen er immers niet toe! Zet je broer gauw aan het werk, dan ben je nog ruim op tijd :-)

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik24-8-2011 14:02:41

Hoi,

De "regel" is 6 tot 8 weken op voorhand. Aan die 6 weken zou ik me toch zo goed mogelijk proebren te houden zeker als je weet da er altijd mensen zijn die wachten tot de effectieeve uitnodiging om bv een babysit te plannen ofzo.

Achter je broers veren zitten zou ik zeggen!

Ine
15-10-2011
 Meld misbruik30-8-2011 19:57:41

Intussen nog 45 dagen... het ontwerp is af en is naar de drukker gestuurd, maar dit heb ik donderdag gedaan en nu is de drukker er nog niet aan begonnen!
Ongelofelijk hoe ik constant achter mensen hun gat moet zitten seg... Ik zal blij zijn als die uitnodigingen de deur uit zijn want ik krijg echt stress nu...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info