Terug naar overzicht
Mijn zus heeft dat enkele jaren geleden ook gebruikt.Het was wel leuk maar er zijn veel foto's verspild omdat de mensen enkel van hun tafel foto's trekken waardoor je vaak 30x dezelfde foto hebt.Misschien is een beter alternatief: CD-rom meegeven na je feest waar de mensen hun foto's op kunnen branden en zo aan jou kunnen bezorgen?Aangezien vrijwel iedereen een digitaal fototoestel heeft en dus ook veel foto's zullen trekken. Zo krijg je ook alle foto's en kan je zelf kiezen welke je laat ontwikkelen...Groetjes
hej deborah , dat is inderdaad ook een leuk idee.
Wij hebben wegwerpcapera's gekocht in de action voor 2.99 euro/st. Zeer goedkoop!
Zoals hierboven al gezegd loop je met wegwerpcamera's idd het gevaar dat mensen telkens dezelfde personen in beeld brengen...Meestal neemt iedereen wel digitale camera mee...als je die kan verzamelen, zal je zeker ook leuke partypics hebben!groetjes
Hey ! Je hebt voor- en tegenstanders, zoals met elk idee. Ik ga sowieso ook wegwerpcamera's leggen, ofwel werken met de feestcameraadjes. (zelfde organisatie als feestviltjes, flitspaal). Belangrijk is dat je rekening mee moet houden dat het donker is in de zaal. Dus beter wat meer geld geeft aan een cameraatje met flits. Ook de kosten mereekenen dat je achteraf alle foto's moet ontwikkelen.
wij gebruiken er ook, mijn zus deed dit drie jaar geleden ook en er zijn daar echt mooie foto's uit gekomen.in de action hebben we de onze ook gekocht en heb maar twee euro gegeven met flits en 27 foto'sgroetjes
Wij kochten ze ook in Action, ze gaan daar hun stock vullen -) hahahahWij schrijven er een nummer op! Hebben meegemaakt dat er gestolen werden op een ander trouwfeest.En wij gaan er de tafelnummer op plaatsen.
Moh, Jeff, zo erg, dat mensen dat meenemen vanop de tafel !
Hallo, Wij behoren dan weer tot de tegenstanders. Onze cameratjes waren niet de goedkoopste (met flits) en dit heeft ons veel geld gekost voor heel weinig resultaat. Niet alleen de cameratjes kosten veel, maar ook het ontwikkelen. Komt er ook nog eens bij dat er cameratjes verloren gegaan zijn bij het ontwikkelen. Wij hebben er eigenlijk geen mooie foto's aan overgehouden met als resultaat dat er een hoop onduidelijke foto's in een doos in de kast staan....Tip: vrienden van ons hebben aan iedereen gevraagd of ze met hun eigen digitale camer foto's wouden maken (bijna iedereen heeft tegenwoordig zo'n toestelletje) en daarna aan hun te bezorgen. Met als resultaat dat zij hele mooie foto's hebben van iedereen op het feest.GroetjesAnnelies
Hey! Ik had ook dat idee!! Ik denk dat het ook tezien is wie er allemaal aan de tafel zit! Veel succes met de voorbereidingen!Groetjes charlotte
Wij hadden ook aan de gasten gevraagd hun digitale camera mee te nemen (via onze huwelijkssite) en hadden zo meer dan 300 foto's om uit te kiezen! Gelukkig dat we dat zo deden, want er zaten nu wel al 40 foto's in, enkel van de openingsdans... :-/