Terug naar overzicht
Hey Sylvie,Misschien kan je hiervoor wijnkurken gebruiken? Op een website die ik ben tegengekomen gebruiken ze dit als naamkaartjeshouder maar ik denk dat dit ook wel te doen is als je enkele kurken gebruikt voor A5 formaat. Misschien dat je wel beter je papier plastificeert of op stevig papier print zodat het stevig rechtop blijft staan. Wij gaan dit wss ook gebruiken voor de thema's op tafel te zetten. http://www.trouwplaza.be/naamkaarthouders-met-kurk.html Groetjes,Jenny
hey,Wij doen net hetzelfde. Ik ga dit topic volgen, want weet ook niet zo goed hoe de foto's te plaatsen.
Hallo, Wij hadden ongeveer hetzelfde thema! Wij hadden de foto's op kleine schildersezeltjes geplaatst, deze zijn stevig genoeg. Ik heb deze gehaald bij Gifi. Moest je interesse hebben, ik verkoop onze schildersezeltjes, ze zijn maar 1x gebruikt bij ons avondfeest. Als je een foto wilt mag je dit altijd laten weten... (annelieswijnants@gmail.com)GroetjesAnnelies
Heykes, Dag Naamgenoot....Wij werken ook met Liefde is....dat we namaken in foto's over thema's die heel goed bij ons passen. Echter denk ik er nu pas aan dat je idd iets stevig nodig hebt om dat op tafel te kunnen zetten.Ik had gedacht aant volgende...Mooie stevige blokjes hout (uit een doe het zelf winkel) waar ik dan een fijn gleufje in zaag.Die diepte van de gleuf kan ik dan zelf aanpassen zodat die foto zeker blijft staan.Zoals ik hierboven las is plastificieren mss ook geen slecht idd om het nog extra stevig te maken. En mag het iets duurder zijn of origineler dan denk ik van daar aan het houtblokje nog een grappige taarttopper aan vast te maken.Laat gerust eens weten wat het uiteindelijk geworden is. Mss komen er nog veel betere ideetjes. Groetjes Sylvie
Hallo,Jenny,Het idee voor de wijnkurken is zeker niet slecht, maar kan mij niet overtuigen. We willen dat de foto wat hoger staat zodat hij zeker opvalt + op onze foto hebben we een fijne witte rand voorzien waarin dan ook nog eens onderaan het bijhorende 'Liefde is...zinnetje' staat. De foto mag dus nergens ingeschoven worden.Daardoor kan ik het idee van jou, Sylvie, ook niet volgen...Annelies,Aan schildersezeltjes hadden we ook al gedacht! Ik twijfelde daar echter nog over omdat we foto's hebben die liggend zijn, en andere zijn staand. Ik vroeg me af of dat dan wel schoon zou zijn. Ik heb je een mailtje gestuurd.Sowieso voorzien we nog een iets dikker papier om de foto te verstevigen, we plakken daar dan de foto's op (ze zijn al gemaakt, en ook net iets te duur om te plastificeren).Bedankt voor jullie reacties!!GroetjesSylvie