Terug naar overzicht
Ik trouw niet op 19 november maar wel een weekje er voor.
Ik trouw 19 november zijn spannende tijden aan het worden
Inderdaad , ik mag binnen 2 weekjes kleed gaan passen en langs gaan voor proefkapsel. En ik zou ook nog voor een bruidboeket moeten gaan kijken.
Ik ben zaterdag samen met mijn aanstaande gaan kijken achter een bruidsboeket. Het is een Simpel boeket geworden en word de dag zelf aan huis gebracht.De tafelindeling is ondertussen ook in orde. De lijst met liedjes voor de dj is zo goed als in orde? Morgen mag ik mijn lingerie gaan afhalen.En volgende week woensdag 12/10 mag ik voor mijn proefkapsel gaan en vrijdag 14/10 mag ik mijn kleedje nog eens gaan passen.Ondertussen begin ik hier toch al stilletjes af te tellen . Nog 45 daagjes op de teller Spannend !
Vandaag mijn kleedje nog is gaan passen met lingerie en schoentjes aan. Na 2 minuten kreeg ik al vreselijke pijn met mijn schoenen aan.Dus ik zal ze dringend is moeten inlopen.Woensdag ben ik voor mijn proefkapsel gegaan , het is een half opgestoken kapsel geworden met krulletjes.Nu aftellen naar 7 november mag ik mijn kleedje gaan afhalen.groetjes
Ik heb hetzelfde probleem met mijn schoenen...Ik zal ze eens binnenbrengen bij een schoenmaker.Nu donderdag is mijn laatste pas, normaal zou het nu perfect moeten zijn.En zaterdag heb ik mijn vrijgezellen. Spannend! :)Nog veel plezier met de laatste voorbereidingen. Het gaat toch vlug hé!Groetjes,Liza
Idd Liza het gaat snel. Geniet er maar van van je vrijgezellen :)