Nu Online
Momenteel zijn er 259 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Het zit erop

21-8-2011 20:58:11
Hoi trouwers
Een jaar lang heb ik bijna dagelijks op het forum gekeken voor vele bruikbare tips en weetjes. En vrijdag was het dan zover. Onze trouwdag was aangebroken.
Om 7u00 zat ik bij de kapper. Dank u wel kapster Martine voor het mooie kapsel. Ik kreeg mijn kapsel ook kado omdat ik ging trouwen. Lief hé.
Om 8u00 ging ik bij mijn ouders thuis mijn kleed en ouders halen om mij dan thuis te gaan klaarmaken.
Tom moest om half 10 er zijn, maar toen die om 9u45 er nog niet was, was ik wel ongerust. Bleek hij mijn boeketje vergeten te zijn en moest die toen die al onderweg was terug naar zijn ouders thuis dat ophalen.
Gelukkig was hij om 9u55 er toch geraakt en zijn we snel erna naar het gemeentehuis vertrokken, want om half 11 was de trouw. Dit ging heel snel en sereen. Toch wel emotioneel moment. Dank u stad Bree.
Erna terug naar huis om te klinken en te eten met de suite. Om 13u30 dan de misviering. Dit was echt prachtig. Dank u wel koor Cantabile, diaken René Clijsters, Kerk St. Trudo in Opitter. Was ook wel grappig moment toen Daan, het bruidskindje de ring liet vallen en erna deze niet naar voor durfde brengen, maar Noa, het bruidsmeisje was heel dapper en nam Daan zijn ring en bracht ze allebei.
Na de mis zijn we foto's gaan nemen met de kindjes in het park van Opitter.
Hierna was het vlaai tijd thuis om om 17u00 met ons tweetjes nog wat foto's te gaan maken aan de maasplassen in Kessenich. Om 18u30 werden we in de zaal verwacht. Dank u wel Oppenhof en DJ Stefke voor het leuke feest.
Om 2 uur ging het richting thuis en daar was de boel versierd (toe wij foto's waren maken). Om half 4 konden we gaan slapen, want we moesten eerst de confetti uit het bed ruimen. Dank u wel zussen voor de versiering.
Het was een fantastische dag. Nu nog wachten op de foto's.
Aan iedereen een goede trouw.
Groetjes
Kim

Kim
19-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1407

An
25-5-2012
 Meld misbruik22-8-2011 9:49:19

Proficiat! Misschien nog een fotootje om ons te laten meegenieten? ;-)

nancy
20-7-2012
 Meld misbruik22-8-2011 13:25:07

proficiat !
geniet ernog maar van :) ik wens jullie nog heel veel geluk toe samen
en mss da we mee mogen genieten van jullie fotokes kijk er naar uit
nog heel veel geluk samen
grtz nanske

Jurgen
1-9-2012
 Meld misbruik22-8-2011 16:12:08

hey,

Supperleuk dagje precies, en dat moet een mooie locatie zijn maasplassen in Kessenich.
Men familie komt van daar maar jammer genoeg is het wat te ver voor daar eventjes foto's te trekken.
Wij wonen nu in Malle en feestzaal is in Massenhoven dus ja.... :)

Veel geluk samen!

Groetjes Hadass

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...