Terug naar overzicht
Beste Katja,Ik kan u als visagiste jessica van GlitGlam aanraden, zij komt aan huis voor een proef make up en nadien op de grote dag voor de echte make up. Zij heeft verschillende pakketten, is professioneel en betaalbaar.Als kapster kan u Erica Wauwmans aanraden, komt ook aan huis voor een proefkapsel en komt op de grote dag voor het echte kapsel.Aan beide dames kan je ook vragen om mensen van de suite te laten opmaken zowel qua visagie als qua kapsel.Zij zijn hier op het forum te vinden.MvgrLudo
hei, ik had els broux uit lommel (tik maar eens op google ateljee-e in en dan kom je op haar site) zij komt aan huis, en heeft zowel mijn haar als make up gedaan, en ik was supercontent van haar, moest ik nog ns trouwen (hihi) dan zou ik ze zeker nog eens nemen...ze heeft ook de haren en make up van mijn zus gedaan, en kwa prijs kan ik alleen maar zeggen dat ze super goed meevalt!!!groetjes
Hey! Ik heb Hani Fé genomen. Ze doet zowel haar als make-up. Maar mijn haar laat ik door een buurvrouw doen. Momenteel komt ze nog aan huis, maar het kan zijn dat ze dit binnenkort veranderd. Ik had foto's van mijn proef-opsteekkapsel en deze heeft ze dan ook bestudeerd en tips gegeven hoe het nog mooier zou kunnen worden. Van de make-up was ik zeer content! Nu wachten hoe de make-up de dag van de trouw eruit gaat zien, hè! (Ik vind haar wel best kostelijk...)
Hoi,Ik had Hani Fé (uit Mol) voor zowel haar als make-up. Alles was perfect in orde, proef en dag zelf. En ik heb er niets dan positeive opmerkingen over gekregen.http://lart-visage-hani.skynetblogs.be/