Nu Online
Momenteel zijn er 301 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Al veel geregeld deze week

21-8-2011 23:18:57
Woehoew, deze week is er al superveel gedaan!
- De zaal is vastgelegd en het voorschot is betaald
- De save the date's kaartjes, magneten en gegraveerde balpennen zijn toegekomen
- Mijn (eerste) getuige is gevraagd. Dit is mijn tante en ze was heel vereerd toen ik het vroeg, echt heel leuk om te zien. Ze was verbaasd maar voor mij zoooooo logisch :-) Ik ben meter van haar dochtertje.
- Fotograaf is vastgelegd
- Eerste afspraak met UVV voor onze viering. Deze afspraak is zeer goed meegevallen en we hebben hier allebei een zeer goed gevoel bij!
Leuk gevoel, al die zaken die geregeld zijn :-)
Veel succes nog iedereen!!!!!!!!!

Arianne
14-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 349

Tania
21-10-2011
 Meld misbruik22-8-2011 7:21:37

fijn he , om zo altijd maar digen te kunnen doorstrepen op het lijstje veel plezier nog ermee !

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik22-8-2011 9:24:11

Héy ! Jullie trouwen exact een weekje later dan wij ! :)

- onze zaal ligt ook al een tijdje vast, van in april/mei. De save-the-dates heb ik ook deze week gemaakt :) kheb die wel enkel doorgemaild naar familie en beste vrienden, niet naar alle gasten :)

- wij nemen alle twee één getuige, bij mij is het mijn broer :) die vond dat ook superleuk. Ik was ook bij hem getuige, dus wou dat héél graag terugdoen :)

- De fotograaf zal bij ons een vriend zijn die fotografie gestudeert heeft :)

- wij trouwen enkel voor de wet, en we moeten nog naar't gemeentehuis gaan om een uur vast te leggen; spannend !

Ik heb nu ook net info opgevraagd bij iemand die studeert voor ceremoniemeester en stage-opdrachten zoekt. Dus dat zou dan gratis gebeuren. Ben eens benieuwd.

groetjes !

stefanie
30-6-2012
 Meld misbruik22-8-2011 11:11:51

Hoi!

Wij gingen aanvankelijk ook 14/07 trouwen! Omdat onze uitverkoren zaal dan in verlof is, trouwen we op 30/06/2012. Twee weekjes voor jullie dus :).

Is leuk e om te weten dat zoveel al in orde is :). Wat wij reeds gedaan hebben:

- Zaal ligt vast van in januari (gelukkig want er zijn al veel aanvragen voor onze datum geweest)
- De fotograaf ligt vast (C photography uit Sint-Niklaas)
- Dj ligt vast (a deejay 4 u, dj christophe), had ook een zeer goed gevoel bij ons gesprek.
- Ons vervoer ligt vast (verrassing voor mijn ventje)
- De bedankingen liggen vast!
- Het gemeentehuis ligt vast (kwart voor 12 wet)
- De kerk ligt vast (half 1 kerk)
- De visagiste ligt vast
- Thema en kleur is gekozen voor de kledij
- De tafelversiering heb ik in huis
- De attributen voor onze fotobooth heb ik ook al

- in november beginnen we te piepeloeren voor onze kledij (spannend)
- rond nieuwjaar vragen wij onze getuigen, maar mijn zus weet het eigenlijk al!

Ik denk wel dat we op 'schema' zitten ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...