Nu Online
Momenteel zijn er 355 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Effe ventileren

22-8-2011 8:24:11
Mijn verloofde en ik zijn al ongeveer maand verloofd. Al die tijd is er maar een ding geweest dat de pret kon drukken. Zie je, mijn verloofde is van oorsprong Libisch (hij is op zijn vierde naar hier gekomen met zijn gezin omdat zijn papa hier geneeskunde heeft gestudeerd) en wij hebben hem de laatste maanden echt geknepen. Heel veel familie woont nog in Tripoli en het zag er op sommige momenten grimmig uit. Ondanks het feit dat Ziyad een vlaming is in hart en nieren, wilde hij wanhopig iets doen voor zijn land van herkomst. Zijn ouders hebben het hem verboden omwille van represailles naar de familie in Tripoli toe. En gisteren, eindelijk, na veel bange momenten en tijden van machteloosheid, goed nieuws: vrijheid is nabij! De rebellen zijn ondertussen in het hart van Tripoli en de dagen van Khadaffi zijn hoogstwaarschijnlijk geteld. Wij zaten gisteren aan de buis gekluisterd, blij dat er een last was weggevallen. Nog nieuws van de familie gehad dat iedereen voorlopig veilig en wel is. Nu kunnen we zonder die zware donderwolk ons huwelijk vieren en belangrijker: nu kunnen we eindelijk een vrij Libie bezoeken. Phew, opluchting nabij. Laat ons hopen dat het definitieve einde niet meer veraf is

Grace

Grace
28-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 741

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik22-8-2011 8:31:40

Inderdaad, laten we het hopen. Toch is Khadafi niet van het soort dat nederlagen wil incasseren ; hij is koppig en blijft graag blind voor zijn eigen fouten... dat zijn heel gevaarlijke mensen in tijden van oorlog. Dus laat ons nog maar even afwachten en hopen dat in Lybië de 'weerstanders van het laatste uur' ook zo talrijk zullen blijken als die tijdens WO II bij ons zodat het land eindelijk bevrijd wordt en jullie rustig en zonder zorgen naar je huwelijksdag kunnen toeleven .

Eline
7-7-2012
 Meld misbruik22-8-2011 11:04:49

Ik duim mee!

Kristien
25-5-2012
 Meld misbruik22-8-2011 12:17:18

Grace,

Ik hoop voor jullie dat inderdaad alles in orde komt en dat jullie binnenkort zorgeloos kunnen genieten van jullie verloving!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...