Terug naar overzicht
Ik begrijp hoe het voelt!Ik had zaterdag mijn laatste pas, stond daar zo voor de spiegel en wou mijn kleed helemaal niet meer af doen :p Hier nog 11 dagen op de teller, zo raar als je zo in de 300 bent begonnen, eens die 100 gepasseerd was, heeft de tijd echt gevlogen.Al moet ik zeggen dat de tijd nu toch mag vliegen tot 3/09 en dan weer eventjes heel traag ;)HihiHeb op een gegeven moment (zo'n maand voor den trouw) enorm veel last gehad van stress (zelfs 2 kg afgevallen in een week), maar ondertussen is alles terug rustig geworden :) eens je met alles op schema zit, valt alles goed mee.Nog eventjes genieten van de voorbereidingen!Veel succes!Ellen
ja ik ben dus blijkbaar ook nog een beetje afgevallen want men schoonzus moet men kleed nog een klein beetje innemen en vanaf nu mag ik niks meer afvallen he. maar men kleed is echt wel prachtig geworden wou het daarstraks ook niet meer uit doen en het is me zelfs gelukt van er deftig mee te gaan zitten want dat was ook nog ff afwachten hoe dat ging zijn. wij zitten met onze voorbereidingen ook op schema . geniet van jullie dagje zou ik zeggen