Nu Online
Momenteel zijn er 754 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stress slaat toe....

22-8-2011 10:33:34
Hey bruidjes,
Nog 66 dagen voor ons en ik heb al stress,niet normaal. De imodium komt hier al goed van pas. De grootste reden hiervoor is dat we afgelopen weekend naar een trouwfeest zijn geweest dat niet zo tof was. Om 22u ging het eerste volk al naar huis,totaal geen sfeer,slechte dj,eten dat op niets trok(rauw vlees),gasten die op strandslippers en in strandkleding toekwamen enz.... Ik voelde mij echt slecht in het bruidspaar hun plaats. Mijn toekomstige heeft nu ook al schrik dat het bij ons ook zo'n flop zou worden. Ons feest is in de rietgaard(bornem) en als dj hebben we Marc Dooms.Binnen 3 weken moeten we nog eens naar een trouwfeest en hopelijk zal dat ons terug wat geruststellen. Wij doen geen oog meer dicht en alle rampscenario's spelen zich dan af.

Gitte
28-10-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1373

Ellen
3-9-2011
 Meld misbruik22-8-2011 12:08:41

Slechte voorbeelden dienen om er uit te leren hé, zo zie je hoe het niet moet.
Praat nog eens met de cateraar, dj en dergelijk en zeg wat je belangrijk vind.
Beter voorkomen dan genezen!
Geen zorgen, alles komt goed!

Ellen

Sofie
12-8-2011
 Meld misbruik22-8-2011 17:08:38

Wij hebben hetzelfde gezien bij kameraden van ons. De dj was niet echt goed, ook eerste volk al naar huis nog voor de openingsdans.
Om 2.30u hebben ze moeten afsluiten omdat enkel getuigen en ouders er nog waren.

Dus we waren dan ook een beetje angstig. Maar uiteindelijk was het bij ons super, dj was goed, eten dik in orde. De eerste persoon die naar huis ging was mijn vader om 1.30u ongeveer, maar daar hoopte ik al op, dus dat vond ik niet erg :)

Uiteindelijk om 4u was er nog zeker 30man. Maar hebben dan besloten van af te sluiten, want ik was echt moe! En wij moesten dan nog opruimen enzo... Dus om 5u ongeveer lagen we in het hotel in ons bedje...

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik22-8-2011 23:34:26

oei oei oei

maar eind oktober moet je voor strandslippers alvast geen schrik meer hebben ;o)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...