Terug naar overzicht
Hey lieve Ellen,Geen stress..Wij zijn vadaag 2 dagen getrouw.. Zo een mooie dag (verslagje komt nog..).. Ze zeggen geniet van ieder moment!!! Maar dat moet je echt doen, want het vliegt..Ik heb mijn misboekje afgedrukt, en laten kopieren. Nadien heb ik ze zelf gebundeld met rafia lint..Succes!!! xxx
No stress... Wij zijn met onze bestandjes gewoon naar het copycenter geweest en zij hebben alles gedaan voor ons: kleurenkopie aan buitenkant, kopieën zelf, plooien en nieten. Het was dik in orde!
Ik ga hiervoor ook naar een copycenter gaan, maar dan wel in Gent (studentenstad). Daar is het veel goedkoper dan hier in Aalst aangezien er daar elke 5 meter een copycenter is (= veel concurrentie) en studenten meestal niet echt veel geld hebben ;-).Groetjes!
hey, wij hebben ze volledig zelf gemaakt. Gewoon dikker papier gaan kopen bij AVA bijvoorbeeld en dan als je dat kan, op het werk afdrukken.Wij hebben ons papier wel bij een winkel voor bureau-artikelen gekocht, omdat ze bij AVA niet de juiste kleur hadden. Daarna heb ik alles zelf op het werk afgedrukt en gesneden, geniet, ...Heeft ons voor 110 exemplaren 50 € gekost.Groetjes
@ Julie: als 'werkgever' (mijn excuses voor de zware term) lees ik niet zo graag dat mensen 'op het werk afdrukken' als tip geven - maar mocht er iemand bij ons huwen, zou ik dit misschien zelf wel met plezier aanbieden .
Wij hebben dat ook in het kopiecenter gedaan: zelf 1x afgedrukt en zij kopieerden dat dan + kaftje in andere kleur en op dikker papier + nieten en vouwen. Wij waren voor onze 150 boekjes +/- 65 euro kwijt.Ik lees hierboven het berichtje van Julie: je ziet, ze zelf maken of naar een kopiecenter brengen, er is niet veel prijsverschil én het scheelt jullie een hoop werk én tijd! Wij deden alles binnen en 2 dagen erna mochten we de boekjes alweer ophalen! ;-)
Ik ben vandaag ook prijs gaan halen bij een kopiecenter in kleur en zwart wit zit toch een serieus verschil voor onze kaft amaaivoor 100boekjes voorkaft in kleur en dikker papier is het 94,34euro en in het zwart wit de helft minder 55,34Ga nog even bij andere prijs navragen om te zien of er nog verschillen zijngroetjes
dank je wel allemaal!
Wij hebben de onze laten drukken op dezelfde plaats als we onze uitnodigingen hebben besteld. We hadden wel een kaft bet opdruk in kleur en ons logo zodat het 1 geheel was met de uitnodgingen.Op enkele dagen was dit klaar (boekje aanleveren in pdf)