Terug naar overzicht
Hey Hier nog iemand die aan het aftellen is tot 10 september.Uiteindelijk zijn we afgelopen weekend met alles klaar. Enkel moeten we nog bepaalde dingen die ik online heb besteld thuisgestuurd krijgen. Normaal zou dat deze week zijn.Dan spreek ik van decoratie artikelen. Nog een laatste babbel doen met onze fotograaf en onze DJ.Oh ja en onze ringen moeten we ook nog halen. Bleek wat vertraging te zijn en ze zouden eind van deze week klaar zijn. Ik denk dat ik bij mijn bloemiste ook nog eens binnenspring of zij mij zeker niet vergeten is je weet maar nooit hé. En dat is hetDan is het enkel nog afwachten en hopen op een droge dag .....Véél plezier nog met de laatste voorbereidingen.Groetjes
Hier nog eentje!Kort af hé! :)Wij moeten onze bedankjes nog maken (bruidsuiker) dus da's voor het weekend en ik heb een week verlof ervoor ;)Het enige wat nog moet gebeuren is een tafelschikking maar dan moeten we eerst al onze bevestigingen hebben (1/9) maar ik ga al met een voorlopige schikking beginnen denk ik!Ik denk dat we zo goed als klaar zijn...De nachtmerries beginnen al :D Dit weekend ook weer een leuke gehad :DEn vooral hopen op mooi droog weer ;)
hey hier ook zo'n 10/9/11 bruidje,wij zitten met onze voorbereidingen op schema moeten eigenlijk enkel onze bedankingen voor de kids inorde brengen zijn nog op zoek naar suikerhartjes ( in colruyt hadden ze die niet hopen dat ze deze in ava wel hebben) onze enveloppedoos moet nog inorde gebracht worden doos heb ik al enkel nog wat versieren ga dit doen met foto's van ons. onze wagen moet nog versiert worden maar dat ging mijn aanstaande doen en is een verrassing voor mij en idd hier hopen we ook op goed weer. geniet nog van jullie laatste voorbereidingen en van jullie dagje binnen 18 dagen xxx
Hier nog eentje voor 10 september ;)Nog veel afwerkingen... cadeautjes ouders, getuigen, bruidskindjes mooi verpakken.Nog decoratie voor de zaal in elkaar knutselen en voorbereiden.Ook nog eens met de leveranciers contact opnemen (week ervoor). En nu vrijdag bruidsjurk afhalen. & nog allemaal kleine prutsen die samen wel veel werk vormen pfieewww (stress!)
Hey,hier ook nog de prutsen zoals tafelkaartjes en versiering, bedankingskes afwerken, enveloppendoos afwerken en de laatste babbelkes met dj, ceremoniemeester, fotograaf en zaal. Nu zaterdag bruidsjurk afhalen en nog wachten op onze ringen en trouwkaars om af te halen.
Hey,hier ook nog allemaal de kleine dingen:- bruidskaars ophalen- snoepjes voor kindjes aan kerk nog halen en zelf samenstellen- gastenboek halen- ringen ophalen (wachten op een teken dat ze klaar zijn)- naamkaartjes voor op de tafels nog maken- de menukaarten nog afwerken- de rode loper en de lintjes voor de auto's nog halenValt nog wel mee zeker...ja ja dames de weken gaan nu echt wel snel hé!Mogen we hopen op een mooie stralende dag!Veel succes nog met de laatste voorbereidingen en ik wens jullie een mooie dag toe!
en hopla, nog eentje voor 10/9 wij moeten nog : ons menu definitief kortsluiten (morgenavond afspraak zaal) tafelschikking finaliseren menukaartjes maken tweede pas jurk bruidsboeket bestellen bedankjes bakken en afwerken schoenen voor de bruidegom en corrigerend ondergoed voor de bruid ;o) afspreken met fotograaf openingsdans beslissen dat valt allemaal dus nog heel goed mee ik oefen ook nog een regendans in zodat ik de komende 2 weken elke dag kan dansen om jullie en mij op onze trouwdag stralend weer te bezorgen !
Hier ook nog eentje voor 10/9 !Het begint nu echt af te korten... stress !We moeten onze kerkboekjes en menukaarten nog laten drukken.Vanavond gaan we onze ringen halen, ben benieuwd !Bruidskaars moet ook nog afgehaald worden.Openingsdans kiezen ! Binnenlocatie kiezen voor foto's...Alle afspraken met de verschillende personen nog is overlopen dat alles nog ok is !Ik hoop dat het stralend weer wordt !
Hello, Ik moet morgen achter men kleedje en zat al serieus te stressen dus ik ben zeer verheugd hier te lezen dat er nog een aantal moeten wachten op hun kleedje ;) Ik hoop ten zeerste dat alles in orde is en dat ik het dadelijk veilig en wel een plaatsje kan geven tot de grote dag! En ook hier hopen we op goed weer. Als we allemaal een kaarsje laten branden....... Toedels, Lie
Hey allemaal...hier ook nog enkele dingen te doen.- bruidsboeket bestellen- decoratie zaal bedenken- leveranciers bellen- bedankjes afwerken- tafelschikking afwerkenIk heb eigenlijk niet aan menukaartjes gedacht...moet dit echt?