TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ann
21-7-2012
|
22-8-2011 13:28:48
Hey, Wij zijn er in oktober naar een trouwfeest geweest van familie. De receptie was binnen door het slechte weer en dat was erg jammer want iedereen stond tussen de tafels voor het avondfeest. Zij waren wel met erg veel. Het eten was heel lekker,maar weinig. Als er grote eters zijn,dan hebben ze niet genoeg. Het dansfeest was wel fijn. Dus mijn mening is dat het een mooie zaal is maar niet voor super veel volk en niet voor grote eters. Financieel weet ik er niets van.
|
|
lies
16-4-2011
|
22-8-2011 14:57:56
Hoi Hoi,
Wij hadden er onze feest op 16 april 2011. We hadden ze geboekt voor ik dit hier allemaal had gelezen op het forum. Geluk misschien wel,anders hadden we misschien een andere gekozen en ik kan er echt niets slechts van zeggen.
Wij waren er echt heel tevreden. We zijn er eens gaan eten op voorhand, echt heel lekker!! Het samen stellen van de menu hebben we samen met de kok/uitbater gedaan en daar waren we heel tevreden van! ook heel veel goede reacties gekregen van de genodigden.
Ik weet niet met hoeveel jullie zijn, wij hadden +-100 eters de ontvangst voor ons avondfeest was ook binnen en er was zeker voldoende plaats.
Wij hadden veschillende zalen bekenen en prijs was ongeveer gelijklopend.
Ik had zeker voldoende te eten... ze komen met de soep en hoofdgerecht ook nog een 2de keer langs.
Wij hadden de DJ waar de zaal vaak mee samen werkt. Was niet echt fantastisch maar ok en er staat geen eindtijd op.
Euh, voila denk dat ik alles ongeveer heb beantwoord, anders laat je het maar weten.
|
|
petra
|
24-8-2011 16:22:39
ik ben er al 2 keer geweest en ben er altijd tevreden geweest. ik ken nog mensen die daar zijn getrouwd en nog niet veel negatiefs gehoord.
|
|
Annelies
22-9-2012
|
26-8-2011 12:22:06
Wij hebben een 2-tal weken geleden zelf onze zoektocht naar een zaal be-eindigd en de knoop doorgehakt, maar zijn niet gaan kijken naar het Kasteel van lebbeke om de simpele reden dat een heel goeie vriendin van mij er een maand voorheen getrouwd was, en dat het echt een flop was... Op het menu stonden gamba's als voorgerecht, terwijl wij scampi's voorgeschoteld kregen. Op het menu stond aspergroomsoep met blokjes ganzenlever, terwijl bij niemand van de 10 personen aan tafel ook maar 1 blokje ganzenlever in eht bord lag...
Een wees gerust; tijdens het proefdiner een paar weken voordien was alles MEER dan OK!...
Ook over de netheid en de hygiene kan ik spijtig genoeg niet erg positief zijn. In de toiletten werden de handdoekjes/papieren voor het handenwassen niet bijgevuld, vuilbakken niet leegemaakt met als gevolg dat na 2u snachts naar toilet gaan een ware ramp was. (Zeker als er dan bijna 200 man aanwezig was op het avondfeest) Ook in de zaal was de netheid ver te zoeken, de uiterste tafel die achteraan in de hoek aan de ramen stond, had doden vliegen op de tafel liggen, en nog vel meer van dat dode ongedierte op de vensterbanken achter ons...
Sorry...voor ons was dit zelfs gen bezoekje waard als eventuele trouwlocatie...
Succes alleszinds nog!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|