Terug naar overzicht
Hey Céline,proficiat, dat gaat dan goed vooruit! Zoals je ziet trouwen wij ook op 1 oktober. Wat staat er nu nog allemaal op je to do-lijstje?Veel plezier nog met de laatste voorbereidingen!Hanne
Hier ook nog 39 dagen! Wat een shock We zijn net terug van vakantie en heb de teller dus een tijdje niet in het oog kunnen houden. Ben ook benieuwd naar jouw to do- lijstje! Hier nog vanalles te doen, niet onoverkomelijke zaken, maar zitten wel een beetje met tijdsgebrek... Alles moet eens goed gepland worden!! Groetjes! Caro
@ Céline: hier nog 31 dagen en onze week ziet er ongeveer hetzelfde uit als die van jullie :) Deze avond bij de pastoor voor het misboekje. Donderdag mijn kleed passen en mijn ventje zijn kostuum ophalen (hij gaat alleen en ik ook, bij hem is het juist ophalen dus dat kan hij wel ;) ) Dit weekend gaan we nog eens kijken voor onze ringen, we moeten ze nog eens passen, maar ze mogen bij de juwelier blijven tot een week ervoor... en mijn proefkapsel is voor volgende dinsdag. Als de pastoor nu een beetje akkoord gaat (ja heb stress hiervoor) zijn we er bijna :) nog een paar kleine dingen maar het komt wel goed :)Veel succes nog!
Misboekje is zo goed als goedgekeurd (op een detailke na)Vanmiddag mijn pasbeurt gehad! Super mooi kleedje... :-)Verder op mijn to do-lijst nog een aantal niet onoverkomelijke dingen:- in september naar bloemist voor boeket, corsages en versiering te bestellen- concrete afspraak maken met DJ- concrete afspraak maken met fotograaf- afspraak maken met notaris- voor één getuige nog een geschenk kopen- eens kijken wat we nu precies door bruidskindjes gaan laten doenen verder zullen er vermoedelijk nog wel verschillende dingetjes opduiken waar ik nog niet aan gedacht had (en dan zal het stresspeil wel omhoog schieten) ;-)Wat staat er nog op jullie to do-lijstje?groetjes,C
Onze lijst is ongeveer gelijkaardig :o) alleen heb ik blijkbaar nog iets meer werk :os- september bloemen voor boeket en corsages bestellen- afspraak maken met dj- afspraak maken met fotograaf- misboekje laten goedkeuren (morgenavond afspraak! brrr spannend!) en daarna laten drukken- geschenken voor kindjes aan kerk- geschenken voor getuigen- geschenken voor ouders- huwelijkskaars bestellen- naamkaartjes maken- menukaarten maken- menu bespreken met feestzaal (deze avond! ;o))- 9 september kleedje (hopelijk) laatste keer passen- morgen pas kostuum verloofde- kledij voor de bruidskindjes zijn nog niet in orde: 1 van de 4 is, maar ééntje moet worden gemaakt. De stoffen hebben we al en naaister kon het op twee weken verzekerde ze ons!; we moeten nog op zoek voor de twee jongetjes, maar hebben we al een idee- bedanking voor gasten bestellenen ik ben allicht nog wel wat vergeten :o)Mijn verloofde is de komende 4 weken gedurende de week niet thuis. Hij is enkel deze week nog thuis, maar hij is momenteel ziek, dus bij mij is de stress al toegeslaan! Handen te kort ;o) Gelukkig kan ik af en toe wat stoom aflaten op het forum en stellen andere berichtjes mij soms gerust ;o)Veel succes nog met de voorbereidingen!Groetjes Caro