Nu Online
Momenteel zijn er 506 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodiging met foto van kids

22-8-2011 16:25:23
Hellow,

Ik had graag m'n kids betrokken in onze uitnodigingen. Heeft iemand tips of voorbeelden?
Een vriendin van ons wil de uitnodigingen wel ontwerpen. Maar dan hebben we wel een idee nodig van wat we willen...
Wie helpt mij?

Thanx xxx

sofie
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 753

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik22-8-2011 17:59:22

Hey Sofie,

Kies je voor een moderne uitnodiging? Dan heb ik mss een ideetje.
Contacteer me anders via mail als je interesse hebt...

Groetjes en succes

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik22-8-2011 19:02:01

Ik heb lang in mijn hoofd gezeten om de kindjes ook op de uitnodiging te zetten, maar vermits we midden oktober trouwen vond ik mijn idee niet meer zo toepasselijk.
Ik had namelijk het gedacht om naar de zee te gaan, daar een groot hart in het zand te tekenen met onze namen en de kindjes dan in het hart te zetten.
En dan proberen om van bovenaf wat te trekken en dat ze dan recht in de lens kijken.
Maar mijn dochtertje wordt nu pas in september een jaar, dus het was wat moeilijk om dit te realiseren

Of een mini-bruidskoppeltje als je zoontje en dochtertje hebt.

Heb nog enkele mooie voorbeelden op Google gevonden:
http://www.elwaydesigns.com/index.php?id=64
http://www.imagingpeople.nl/blog/?p=313

Veel succes!

Vicky
20-8-2011
 Meld misbruik22-8-2011 20:27:51

Ik heb ons zoontje de uitnodiging laten tekenen (papa en mama met een hartje ertussen).
Iedereen vond het super leuk en origineel!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik22-8-2011 20:35:51

Hey Sofie. Ik kan je niet meteen een kant-en-klare uitnodiging doorsturen maar bij mijn zoektocht naar fotografen ben ik op hun websites wel op leuke uitnodigingen (weliswaar met foto) gestoten. Het is dus eventjes rondsurfen maar misschien doe je zo ideetjes op? Succes!

elien
22-9-2012
 Meld misbruik22-8-2011 22:27:23

wij gebruiken ons zoontje (foto ervan met een grote kaart met nummer erop) voor de tafel aanduiding.

het idee om de uitnodiging te laten tekenen vind ik ook super maar ik denk dat dit voor ons ook nog moeilijk zou zijn ... hij is nu pas 14 maand...kweet nie goe wa hij binnen een half jaar al ga kunnen natuurlijk...hihi...

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik22-8-2011 22:31:16

Als je me je emailadres doorgeeft stuur ik onze uitnodiging eens door heb ze zelf gemaakt met foto's van ons en de kindjes in verwerkt
En de kindjes nodigen ook een deel uit :-)
groetjes

Cindy
17-9-2011
 Meld misbruik22-8-2011 22:44:43

Hoi Sofie,

Wij hebben een verloving shoot laten doen met onze 2 zoontjes erbij, op de wei van Rock Werchter (thema festival) en daar een foto van gebruikt voor onze uitnodigingen. Geef maar een seintje als je ze wil zien cien(ad)telenet.be

Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn ... die van ons 2 en 4j en het was toch een vermoeiende dag om de jongste in beeld te houden ;) maar het resultaat is heel leuk en spontaan.

Groetjes,
Cindy

daisy
8-9-2012
 Meld misbruik23-8-2011 6:30:09

Ik veronderstel met kids, 2 kinderen?

Ik was ook op zoek naar zoiets en heb kaarten gevonden met:
foto van 3 paar voeten (in jullie geval 4) in sepia kleur
foto met 3 handen (in jullie geval 4) in sepia kleur
Was heel mooi gepositioneerd!

En eventueel elk kindje als ze elkaar omarmen dat een naam van jullie vasthoud op papier of karton... in zwart - wit.
Eventueel andere opstelling (weet niet hoe oud ze zijn) als ze onder elkaar zitten, of iemand in de nek.

Eventueel hun handen alleen die jullie ringen vasthouden, in sepia.

enzovoort...

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik23-8-2011 8:12:28

Wat een leuke ideeën!! Ik ga dit topicje opvolgen.
We hebben zelf ook 2 kids, dus misschien doe ik hier ook wel inspiratie op.

Waar ik nu aan denk: een heel groot (piepschuim) hart maken, en de kids dit laten vasthouden. Ofwel elk langs de zijkant, of het omhoog laten steken zodat ze er allebei naar kijken ofzo.
En op dat hart dan jullie namen en eventueel trouwdatum zetten (of achteraf bij printen).

tatjana
6-4-2012
 Meld misbruik23-8-2011 9:42:00

ze laten een spandoek ophouden,met tekst de t mijn mama en papa trouwen.

sofie
8-9-2012
 Meld misbruik23-8-2011 10:02:00

Wauw, wat een leuke ideetjes allemaal.
Dikke merci allemaal!

xxx

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik23-8-2011 14:26:13

Oooo super zeg!
Ik ben hier al weken over aan het nadenken en al gesurft maar vind mijn goesting niet.
Ik had al het idee om onze dochters ook bij de uitnodiging te betrekken. Liefst met een foto maar ik vind nergens mooie ideeën:-) dus ik ga dit hier zeker volgen.
Vrienden van ons gaan de uitnodiging ontwerpen maar voor ik daar binnenstap zou ik toch graag een idee voor ogen hebben.
Wie wil me ook uit de nood helpen en zijn uitnodiging doorsturen: jade.forever@hotmail.com
Ik zou jullie héél héél dankbaar zijn
voor sofie: ook nog veel succes!!!!

Noëlla
15-10-2011
 Meld misbruik23-8-2011 22:58:06

wij hebben ook foto's van onze kids gebruikt. aan de ene kant een foto van mijn dochter met als ondertitel 'mijn mama' en aan de andere kant een foto van mijn vriend zijn twin met ondertitel 'onze papa'. als je de kaart dan open doet staat er in het midden een foto van mijn vriend en mij met tekst 'gaan trouwen' erboven. als je wil, geef je mailadres door en ik stuur je ons ontwerp. wij zijn ermee naar Microfan in Schoten gegaan en zij hebben het geprint....
veel plezier!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info