Terug naar overzicht
Hey Isabel. Welkom op het forum! Ik vrees dat de ministoeltjes moeilijk zullen zijn. Als alternatief misschien zo'n filmdoosje van een filmspoel (zoals de cadeauverpakking in de kinepolis). Mini-oscartjes misschien in een winkel à la Expo of in online webshops? Plezier met de zoektocht!
Hey Isabel,hier kom je de tofste ideetjes tegen op het forum dus je komt er wel ;-)De ministoeltjes gaan een moeilijke opdracht worden om te vinden denk ik, maar als eventueel alternatiefje heb je fotokaders ( in grote en kleinere formaten ) die het clapboard moeten voorstellen bij een film.Wij hebben er zo een stuk of 10 gekocht om als cadeau aan de suite te geven, omdat ons thema hollywood zal worden.Dus deze kan je eventueel ook als tafelnaam gebruiken hé.Wij hebben deze bij EXPO gekocht, en echt niet duur.
voor thema film kun je echt wel ver gaan...- als uitnodiging: http://www.cartarosa.be/huwelijkskaarten/trouwkaarten/trouwkaart_CR052.html- tafelschikking idd mss films- als tafel aanduiding; cinematiketjes maken- als bedanking: zakje pop-corn met julie foto op het zakje (te geven later op de avond)- eventueel een mooie projectie laten lopen met foto's van jullie met muziekje op de achtergrond. als de zogezegde film dan...tzijn maar ideeën é...ik had daar ook eerst aan gedacht omdat ik nogal fel aan filmMUZIEK ben...maar mijn toekomstige wil het gewoon klassiek houden zonder al da thema of kleur patroon...jammer maar ben al blij da hij wil trouwen dusja..verder had ik gedacht aan de sprookjes van de efteling omdat we daar alletwee ook fan van zijn...en da dan als tafelaanduiding te gebruiken. (de sprookjes mooi uitgetypt op oud papier en zo op tafel in fotohouder) en als kaartje voor de mensen de titel van het sprookje... en dan voor op de receptie (vooral voor de kinderen) een heks laten rondlopen met appeltjes, een lakei die het glazen schoentje wil laten passen aan iedereen, ... da vond ik ook nog tof maar dat vonden mijn ouders te kinderachtig.
Ik had gedacht om als dresscode film te nemen. De mensen zouden dan aan de hand van een lijstje (om er voor te zorgen dat ze niet allemaal als Merlyn Monroo en James Bond komen) een personage kieze en daar dan in verkleden. ik dacht dan o.a aan The Lord of The Rings (niet dat ik daar fan van ben, maar geeft een ruime keuze aan personages) en Pirates of the Caribbean. Maar aangezien wij absoluut niet zulke filmfreaks zijn houden we het op gekleed. Maar misschien een goed idee voor jouw;
voor die stoeltjes moet je eens kijken bij maison du monde. ik geloof dat ik deze gezien heb in brugge.
Hoi Isabel,Bij een zoektocht op ebay voor ozne trouw zag ik toevallig dit: http://www.ebay.co.uk/itm/15-Clapboard-Place-Card-Holder-Wedding-Favours-/250877151320?pt=UK_Home_Garden_Celebrations_Occasions_ET&hash=item3a69718858Ik herinnerde mij dat hier op het forum iemand vroeg naar hollywood hebbedingetjes.het zijn kleine klapbordjes voor een kaartje op te zetten. Misschien is dit een alternatief voor als je de stoeltjes niet zou vinden.groetjes