Nu Online
Momenteel zijn er 619 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

waar tiara kopen?

22-8-2011 18:19:53
Dag bruidjss..

donderdag heb ik mijn proefkapsel.. ik zou graag een tiara hebben en ben nu op zoek waar ik het best een tiara zou kopen..
ben eens gaan kijken naar de bruidswinkel en daar vragen ze minstens 100 euro en persoonlijk vindt ik dat veel geld voor maar 1 keer te dragen, ik zie hier overal dat mensen zeggen ga naar veritas maar ik heb al 2 van die winkels afgelopen en vindt daar enkel gewone diadeems.. weten jullie soms een veilige site waar ik eventueel een tiara kan kopen ?? vindt enkel sites van nederland kun je dit niet in belgie kopen mss??

alvast bedankt
groetjes jamie x

jamie
9-3-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1678

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik22-8-2011 18:21:26

Idd, Veritas, maar navragen bij de verkoopster! In sommige winkels stallen ze niet alles uit en zit de huwelijkscollectie (haarpinnen, tiara, handschoentjes,...) in een aparte kast / lade. ;-)

jamie
9-3-2012
 Meld misbruik22-8-2011 18:24:12

Ahzo.. en ik maar zoekend rondlopen en zagend tegen mijn liefjj dat ze nooit niks hebben in brugge

morgen zal ik zeker eens binnenspringen wie weet heb ik dan nog eentje voor donderdag

dankj

groetjes

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik22-8-2011 18:33:20

Ik heb hier al enkele bruidjes positief bezig gehoord over "Doriens frutsels". Misschien daar eens kijken (als je intikt op google)?

Helene

Meld misbruik22-8-2011 19:05:00

Bij Claire's : hele mooie en absoluut niet duur

Kelly
10-9-2011
 Meld misbruik22-8-2011 19:28:37

Ik heb de mijne gekocht bij www.lemony.nu en ik was er erg tevreden over! Heel veilig ingepakt, en heel mooi ook! De prijs valt goed mee en ze worden vrij snel opgestuurd (bij mij was het 4 werkdagen) Dit is ook wel een Nederlandse site. Mijn ervaring zegt me dat ze in Nederland wat meer keuze én betere prijzen hebben als in België, ik vond in België gewoon nooit wat ik zocht. Veel succes ermee!!!

Mieke
12-5-2012
 Meld misbruik22-8-2011 19:37:03

Hey,

Weet niet van waar je bent maar in Brussel-Noord, rue du brabant vind je ook prachtige tiara's voor een heel schappelijke prijs.

Grts,
Mieke

tatjana
6-4-2012
 Meld misbruik22-8-2011 21:41:55

inderdaad bij claire heb ik ook een diadeem tiara gekocht. voor nog geen 10 euro denk ik, en ze hebben nogal wat keuze hoor dat zijn die winkeltjes die oorbellen verkopen,maar in die ene ik denk dat dat ze six noemt hebben ze dat niet

jamie
9-3-2012
 Meld misbruik22-8-2011 21:58:06

Hejj

ik zal eens moeten uitzoeken waar er hier een claire is in de buurt van brugge of de kust.. mss is er wel zoeentje in oostende hmm

zal eerst eens kijken naar veritas en anders eens naar claire

alvast bedankt voor alle reacties !!

tatjana
6-4-2012
 Meld misbruik23-8-2011 9:29:05

ja in oostende is er een op einde van de kapellestraat aan het wapenplein
Aan u rechter kant

jamie
9-3-2012
 Meld misbruik23-8-2011 19:06:08

Kheb mijn tiara gevonden !!
bij veritas.. 30 euro ze hebben wel niet veel keuze maar heb toch mijn gedacht gevonden

alvast bedankt voor de reacties
groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...