Terug naar overzicht
Idd, Veritas, maar navragen bij de verkoopster! In sommige winkels stallen ze niet alles uit en zit de huwelijkscollectie (haarpinnen, tiara, handschoentjes,...) in een aparte kast / lade. ;-)
Ahzo.. en ik maar zoekend rondlopen en zagend tegen mijn liefjj dat ze nooit niks hebben in brugge morgen zal ik zeker eens binnenspringen wie weet heb ik dan nog eentje voor donderdag dankjgroetjes
Ik heb hier al enkele bruidjes positief bezig gehoord over "Doriens frutsels". Misschien daar eens kijken (als je intikt op google)?
Bij Claire's : hele mooie en absoluut niet duur
Ik heb de mijne gekocht bij www.lemony.nu en ik was er erg tevreden over! Heel veilig ingepakt, en heel mooi ook! De prijs valt goed mee en ze worden vrij snel opgestuurd (bij mij was het 4 werkdagen) Dit is ook wel een Nederlandse site. Mijn ervaring zegt me dat ze in Nederland wat meer keuze én betere prijzen hebben als in België, ik vond in België gewoon nooit wat ik zocht. Veel succes ermee!!!
Hey,Weet niet van waar je bent maar in Brussel-Noord, rue du brabant vind je ook prachtige tiara's voor een heel schappelijke prijs.Grts,Mieke
inderdaad bij claire heb ik ook een diadeem tiara gekocht. voor nog geen 10 euro denk ik, en ze hebben nogal wat keuze hoor dat zijn die winkeltjes die oorbellen verkopen,maar in die ene ik denk dat dat ze six noemt hebben ze dat niet
Hejj ik zal eens moeten uitzoeken waar er hier een claire is in de buurt van brugge of de kust.. mss is er wel zoeentje in oostende hmm zal eerst eens kijken naar veritas en anders eens naar clairealvast bedankt voor alle reacties !!
ja in oostende is er een op einde van de kapellestraat aan het wapenpleinAan u rechter kant
Kheb mijn tiara gevonden !! bij veritas.. 30 euro ze hebben wel niet veel keuze maar heb toch mijn gedacht gevonden alvast bedankt voor de reactiesgroetjes