TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
tima
8-9-2012
|
22-8-2011 21:53:45
kdacht dat enkel robel pronovias had maar kan mis zijn
|
|
eline
|
22-8-2011 22:05:55
La Sposa heeft ook pronovias ;-)
|
|
Lieselot
10-3-2012
|
22-8-2011 23:04:25
De service van Robel is super! Mijn Pronovias-trouwkleed komt van bij hen, en ik ben zeer tevreden !!
|
|
Hanne
1-10-2011
|
23-8-2011 8:23:01
Dag Debbie,
ik heb mijn trouwkleed gekocht bij La Sposa (wel geen pronovias). Ik ben zeer tevreden over hun aanpak en service, echt een aanrader.
Waarom ga je niet bij beide langs? Of hebben ze echt identiek hetzelfde aanbod?
Groetjes, Hanne
|
|
Liselotte
25-6-2011
|
23-8-2011 10:01:05
Ik ben naar Robel gegaan voor mijn mama's kleedje te zoeken en dat is enorm tegengevallen. --> heel onvriendelijk, eerst het kleed komen dan mag je foto's trekken, ongevraagd in het paskotje binnenstappen en mijn mama daar blootstellen voor de hele winkel, ...
La Sposa hebben we niet gedaan Maar waarom doe je ze niet allebei :)
|
|
Kimberly
1-10-2011
|
23-8-2011 12:55:42
Hallo Ik heb beide winkels gedaan. Robel: Tamelijk vriendelijk, je krijgt eerst alle kleedjes te zien en daaruit mag je enkele kiezen. Deze mag je dan passen. Hier lag het probleem echter dat ze (als we iets niet mooi vonden aan het kleed) dit altijd nog konden aanpassen en dat we constant moesten 'inbeelden' zonder dit met dat...
La Sposa: in 1 woord SUPER!!!! Totaal andere aanpak! Je komt binnen en er wordt naar je wensen geluisterd. Daarna haalt de verkoopster enkele jurken voor jou. Het eerste kleed dat ik daar aandeed was direct HET kleed!!! Net zoals Hanne zei, is hun aanpak en service echt een aanrader!
Veel succes met je zoektocht!
|
|
Ann
18-8-2012
|
23-8-2011 18:11:55
Dag Debbie, ik ben naar beide winkels gegaan. Bij robel hadden ze meer pronovias binnen (wss ga ik daar mijn pronovias-jurk kopen). Ze zijn daar super vriendelijk, je staat boven apart (waar niemand je kan zien) om alles te kunnen passen. Ze hebben niet zoveel jurken binnen, maar je mag ze allemaal passen. Voor de suitekledij sta je idd beneden, midden in de winkel.
Bij La Sposa vond ik helemaal mijn ding niet, heel veel keuze maar bijna allemaal tussen de 2000 en 3000 euro. Toen ik wou weggaan zeiden ze me dat ze nog kleedjes achteraan hadden. Daar kun je niet kijken, maar zij halen ze voor jou. Ook een vriendelijke service, maar ik was al verkocht aan mijn pronovias kleedje.
Van La sposa 2012 hebben ze er een paar binnen die enorm veel meehebben van pronovias, maar wel iets duurder. (Zag ik in couture Elena, was nog niet binnen bij La Sposa zelf)
Robel is dan weer iets duurder naar naaiwerk, maar je krijgt betere kwaliteit. Bijvoorbeeld ze nemen de kant af, snijden dan de rok op lengte en brengen dan de kant er terug op, zodat je helemaal hetzelfde hebt. Anderen nemen gewoon een stuk in.
Ik zou ze zeker beiden doen, je kunt voor zo'n duur kleed geen keuze genoeg hebben!
Veel succes!!!
|
|
Ann
18-8-2012
|
23-8-2011 18:15:56
Wel moet je rekening houden dat bij heel veel kleedjes die je gaat aandoen, je dingen zal moeten inbeelden. Het zijn pasmodellen, dus kun je niet verwachten dat ze allemaal als gegoten zitten.
|
|
Elien
15-9-2012
|
23-8-2011 22:28:19
Dag bruidje,
Ik ben naar Robel geweest en vandaag naar La Sposa!!! Robel waren ze ook vriendelijk en al!! Ik had twee favoriete kleedjes in de Robel!!! Maar de prijzen zijn volgens mij overal hetzelfde!! In de Robel hebben ze ook kleedjes van 1800 euro en in La sposa ook, je hebt natuurlijk ook veel goedkopere! Ik zie ook graag linea Rafaëlie!! In La sposa heb ik ondertussen mijn droom kleed gevonden!!! In la Sposa is het echt ruim om te passen en veel meer keuze!!! Succes!!!
|
|
Vicky
15-9-2012
|
6-9-2011 10:19:08
Ik was eerder naar La Sposa geweest. Zeer tevreden, echt waar, vriendelijke dame, zéér ruime pashokken, allemaal zeer netjes! mijn voorkeur in smaak gezegd en een jurk gevonden die me zéér aanstond, een rembo styling. Ik had een afspraak komende maandag om terug te gaan voor de definitieve beslissing. Toevallig was ik gisteren aan t winkelen in Roeselare centrum en passeerde ik Robel, ik wist niet eens dat er daar een bruidswinkel was. Even binnengestapt om te kijken. Ze waren zeer vriendelijk. Normaal moet je een afspraak maken, maar ik mocht toch even mee naar boven. Ze toonden alle jurken en ik toonde op een foto welke jurk ik echt mooi vond, toevallig hadden ze deze hangen (ook een Rembo). En hé, omdat ze nog even tijd had mocht ik m meteen passen! PRACHTIG is hij!! De jurk die ik in la sposa had uitgekozen hadden ze toevallig ook, heb ik ook nog eens mogen passen. Ik had volgende maandag een afspraak voor een 2de pasbeurt bij La Sposa, maar heb deze verzet naar Robel, dan ga ik terug met mijn mama en Getuige. Retouches zijn 75 euro, wat ik goedkoop vind (bij La Sposa niet gevraagd) Bij Robel vroegen ze ook wanneer ik waar trouwde om ervoor te zorgen dat niet iemand anders dezelfde jurk zou dragen net voor of achter onze viering. De prijs voor de ene jurk is bij beiden identiek.
Bij la sposa is het ruimer, nieuwer, sjieker. Er hangen enkele jurken in de winkel, de rest wordt gehaald, je kan dus niet echt zelf kiezen uit alle jurken. Bij Robel kleiner, ouderwetser misschien, maar veel jurken waar je kan naar kijken en zelf uit kan kiezen. De dame van t onthaal (wss de bazin, wat ouder) was niet echt vriendelijk, maar t kan een eerste indruk zijn.
Bij La Sposa mag je ook geen foto's nemen, bij Robel niet gevraagd doordat mijn bezoek echt wel heel toevallig was
Hopelijk helpt dit je wat!!
Groetjes!
|
|
nele
26-11-2011
|
12-9-2011 11:26:55
Hallo,
ik ben bij La Sposa geweest, en ook heel tevreden over, ik had 2 foto's mee van kleedjes die ik heel graag zag en in die stijl hebben ze mij in de paskamer kleedjes gebracht, toen ik vroeg om toch eens iets anders (omdat ik vond dat ik dat ook eens moest aanzien) was dit geen probleem en kreeg ik direct een lading andere kleedjes. Er werd ook zeer goed rekening gehouden met mijn budget.
Ik heb foto's van het uiteindelijke kleed mogen nemen. en ben achteraf nog eens mogen langsgaan (toen mijn kleed net binnen was) om het eens aan en uit te doen om het eens aan mijn papa te kunnen tonen. Dit was allemaal geen probleem en er werd uitgebreid de tijd genomen.
Op 7 oktober moet ik terug voor de eerste pas. Hoeveel de retouches kosten heb ik eigenlijk nog niet gevraagd.
Veel succes met de zoektocht en vergeet er niet van te genieten!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|