Terug naar overzicht
kijk eens op www.humpiedumpie.nl misschien dat je daat iets tegenkomt
Hey Karen,Jouw vriendinnen als bruidsmeisjes nemen is super leuk!Ik ben vorige jaar, samen met 3 andere vriendinnen bruidsmeisje geweest..Wij zijn ook heel lang op zoek gegaan naar jurken voor ons. Dit is niet zo evident, omdat we alle 4 heel verschillend zijn. Wij hebben onze kleedjes uiteindelijk gevonden bij Bobo in Tremelo en sommige via een naaister laten aanpassen...Veel succes nog met de zoektocht!
bij P&C heb je een grote "suite" collectie.heel veel kleedjes in alle mogelijke kleuren en modellen, en tegen een schappelijke prijs.je kan ook eens kijken op www.youniekbruidsmode.be (Turnhout)die maken zelf kleedjes volledig hoe jij wil vanaf 199€
Hey!mijn vriendinnen zijn dit ook van plan alleen geraken ze het niet eens.We zijn ook bij Youniek geweest maar voor sommige was dit toch te duur al geven ze wel een groepskorting!Wij hebben uiteindelijk besloten dat ze dezelfde kleur dragen maar voor de rest hun ding doen. Zo kan iedereen het budget kiezen en de stijl van het kleed want ik zag het niet zitten om 4 kleedjes te betalen.
Welke Regio? Naaister Els uit St-Niklaas is erg goed!
die van mijn bruidjsmeisjes kwamen allemaal van Bobo, verschillende kleedjes en stofjes, maar was toch heel mooi. en niet duur!