Nu Online
Momenteel zijn er 664 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Praatpaal

23-8-2011 10:38:46
Hallo,

Ik heb een foldertje gekregen van de praatpaal...ik ben ondertussen eens op de website gaan kijken en dit is wel niet zo goedkoop,maar ze prijzen het wel aan als één van de mooiste souvenirs van je trouw.

Heeft er hier iemand ervaring mee en zou je het zelf aanraden???

Annelies
10-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1095

kris

Meld misbruik23-8-2011 11:06:18

Neem ook es contact op met de Babbelbox: http://www.luckysdb.be/babbelbox/babbelmail.html?v=GorF...

zelfde principe maar goedkoper!!

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik23-8-2011 11:47:41

@ Kris: de babbelbox is helemaal niet zoals de praatpaal! Wel zelfde principe als praatpaal touch!

En nu aan Annelies:

Wij hebben er een super ervaring mee gehad! Het is zijn geld zeker waard!
Onze gasten (jong & oud) waren er heel enthousiast over... de ene meer aandachtsgeil dan de ander... maar velen staan op de dvd en dat hadden wij niet verwachten (hadden ook een gewoon gastenboek)

Nog vragen: je mag me altijd contacteren :)

Sofie
6-8-2011
 Meld misbruik23-8-2011 12:13:43

Wij hadden de praatpaal maar we hebben het resultaat nog niet gezien.

Reacties op de trouw waren heel positief. Volgens mij hebben er heel wat mensen iets ingesproken. Maar je zal altijd een bepaalde groep hebben die volgens mij 'cameraschrik' heeft om iets in te spreken.

Wij hebben de standaard activiatieduur genomen = van 21 uur tot 4 uur. Veel mensen waren na 4 uur nog op ons trouwfeest aanwezig en wilden graag net voor ze vetrokken nog iets inspreken, maar de paal was dan niet meer actief.
Achteraf bekeken hadden we beter van 21 uur tot 5 uur genomen, maar da's persoonlijk, want wij hadden extra volk vanaf het dessertbuffet.

Hopelijk is het inderdaad een leuk souvenir. Iedereen kijkt uit naar het resultaat en vrienden en familie vragen er constant naar.

Wanneer we het resultaat hebben geven we bij ons thuis een afterparty voor de vrienden waarop we allen samen zullen kijken.

't is inderdaad vrij duur. Ik mocht van m'n ventje kiezen tussen live muziek in de kerk of de praatpaal. Gezien de praatpaal een blijvend souvenir is was dit snel beslist en de liedjes voor de kerk werden vlug op een cd'ke gebrand :)

Sofie
6-8-2011
 Meld misbruik23-8-2011 12:14:15

ik zie net een foutje
standaard activatieduur is van 20 uur tot 4 uur

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik23-8-2011 12:17:37

Wij hadden ons uur gezet van 21 tot 5uur en dat was perfect! We gingen pas aan tafel rond 20uur, tegen dat iedereen aan tafel zit, iedereen op zijn gemak zit hadden wij vanaf 21uur genomen... De meeste gasten waren rond 5uur naar huis aan het gaan :)

lies
6-8-2011
 Meld misbruik23-8-2011 13:10:56

Hallo!

Wij hadden een babbelbox van message in a box. Heel goede reacties op gehad en was ook echt heel leuk om achteraf te bekijken! Ze zijn 'm komen plaatsen om 15u en volgende dag om 13u weer komen ophalen.

Groetjes,
Lies

kris

Meld misbruik23-8-2011 15:38:47

@ Liselotte: "@ Kris: de babbelbox is helemaal niet zoals de praatpaal! Wel zelfde principe als praatpaal touch!"
Verklaar dat eens nader Liselotte? Ik dacht toch dat ik hogerop schreef: zelfde principe als de praatpaal.
Ik beweerde dus niet dat praatpaal en babbelbox identiek hetzelfde is.
Bovendien bevestig je zelf dat het hetzelfde principe is....

Geraak er dus maar es aan uit.....

Dus nog es aan Annelies: steek je licht es op bij de verschillende "aanbieders", oa bij diegene die ik opgaf, en dan zul je de verschillende systemen leren kennen, maar zal je ook een kijk hebben op de verschillen in prijzen....en ook, hoe dit komt....

julie
24-9-2011
 Meld misbruik23-8-2011 16:48:29

Hey, wij gaan ook de babbelbox van Luckysdb gebruiken: 175 € all in.
Groetjes

Annelies
10-8-2012
 Meld misbruik24-8-2011 9:46:11

héhé, het is niet de bedoeling dat er zo wordt gediscusieerd hé...het was maar een vraag...

ik zelf heb op de website www.praatpaal.be gekeken... we zijn er nog niet uit of we het gaan doen of niet...

De praatpaal is idd duurder,maar er wordt ook gewerkt met vragen die je kan personaliseren...

Als het budget het toelaat zouden we het graag doen

alvast merci voor jullie mening!!

Leen
16-2-2013
 Meld misbruik18-9-2011 13:47:29

Kris,

Wat Liselotte zei klopt, want je hebt de praatpaal en de praatpaal touch. En de babbelbox is inderdaad niet zoals de praatpaal, maar wel zoals de praatpaal touch. Bovendien zie ik hier en daar steeds weer dezelfde "reclame" tegenkomen van jou voor Lucky's ;-)

Annelies,

Wij gaan ook voor de praatpaal, meteen een goed contact en een professionele website. Ik kreeg ook verschillende opties van betaling voorgeschoteld (met en zonder voorschot). Babbelbox was ik al wat afgehaakt bij de website. Maar over de effectieve ervaring kan ik nog niks zeggen!

Succes nog met de zoektocht!

kris

Meld misbruik18-9-2011 21:23:06

@ Leen: wat suggereer je hier nu eindelijk?
Ik zal duidelijk zijn: ik heb niks met praatpalen, babbelboxen of wat dan ook te maken. Bovendien, als je detectieve wil spelen, moet je het goed doen. Ik heb op het forum al een paar keer (3-tal keer denk ik, veel meer zal het niet zijn) gesproken over Luckys Babbelbox. Ik geef gewoon antwoord op vragen van bruiden of bruidegommen, meer niet, daar dient het forum voor.
Nu ben ik zelf voor detectieve gaan spelen en merk dat Lucky's Babbelbox hier op deze site een BETALEND adverteerder is. Die mens mag hier dus reclame maken zoveel hij maar wil, hij hoeft dat niet verdoken te doen zoals sommigen hier (oa onze bekende fotograaf, waar er de afgelopen weken al een hetze is rond geweest...).
Door mijn beroep, ik kom wekelijks in horeca zaken over heel Vlaanderen, ben ik die babbelbox van Lucky al een paar keer tegengekomen en natuurlijk ook nog andere systemen. Ik vond die van Lucky professioneel, eenvoudig, helder en duidelijk en ik zag er het systeem van DE STIP in (programma op tv)....bovendien lees ik hier ook het forum en merk dat zijn prijs lager zit dan de andere systemen.
Dus beste Leen, voor je iets suggereert moet je toch wel zeker zijn, misschien aan jou de uitdaging om te zoeken wat ik precies elke week in horeca-zaken kom kom doen?
Bovendien ben ik er al een tijdje uit wat het verschil is tss praatpaal en praatpaal touch, bedankt om mij erop te wijzen. Bij mijn reactie op Liselotte was me dit niet helemaal duidelijk, maar ik leer bij!
En Leen, ik ga hier nog es "reclame" maken: 14 dagen geleden was ik in een horeca-zaak met verschillende zalen. In 2 zalen stond er een praatpaal/babbelbox of hoe je het ook wil noemen. En ja, hier weer eentje van Lucky! Wel, het verschil was dat je bij Lucky duidelijk en scherp in beeld kwam, terwijl het andere systeem (ik ga de naam hier NIET vernoemen) enkel je haar (of je pruik) zag. Maw, het andere systeem stond veel te hoog opgesteld...het was misschien een nederlands systeem, daar zijn de mensen wat groter?
Mag ik hier dat niet zeggen? Tuurlijk mag ik dat! Daar dient een forum voor!
O ja, aandelen in die firma heb ik ook niet hoor!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...