@ Leen: wat suggereer je hier nu eindelijk?
Ik zal duidelijk zijn: ik heb niks met praatpalen, babbelboxen of wat dan ook te maken. Bovendien, als je detectieve wil spelen, moet je het goed doen. Ik heb op het forum al een paar keer (3-tal keer denk ik, veel meer zal het niet zijn) gesproken over Luckys Babbelbox. Ik geef gewoon antwoord op vragen van bruiden of bruidegommen, meer niet, daar dient het forum voor.
Nu ben ik zelf voor detectieve gaan spelen en merk dat Lucky's Babbelbox hier op deze site een BETALEND adverteerder is. Die mens mag hier dus reclame maken zoveel hij maar wil, hij hoeft dat niet verdoken te doen zoals sommigen hier (oa onze bekende fotograaf, waar er de afgelopen weken al een hetze is rond geweest...).
Door mijn beroep, ik kom wekelijks in horeca zaken over heel Vlaanderen, ben ik die babbelbox van Lucky al een paar keer tegengekomen en natuurlijk ook nog andere systemen. Ik vond die van Lucky professioneel, eenvoudig, helder en duidelijk en ik zag er het systeem van DE STIP in (programma op tv)....bovendien lees ik hier ook het forum en merk dat zijn prijs lager zit dan de andere systemen.
Dus beste Leen, voor je iets suggereert moet je toch wel zeker zijn, misschien aan jou de uitdaging om te zoeken wat ik precies elke week in horeca-zaken kom kom doen?
Bovendien ben ik er al een tijdje uit wat het verschil is tss praatpaal en praatpaal touch, bedankt om mij erop te wijzen. Bij mijn reactie op Liselotte was me dit niet helemaal duidelijk, maar ik leer bij!
En Leen, ik ga hier nog es "reclame" maken: 14 dagen geleden was ik in een horeca-zaak met verschillende zalen. In 2 zalen stond er een praatpaal/babbelbox of hoe je het ook wil noemen. En ja, hier weer eentje van Lucky! Wel, het verschil was dat je bij Lucky duidelijk en scherp in beeld kwam, terwijl het andere systeem (ik ga de naam hier NIET vernoemen) enkel je haar (of je pruik) zag. Maw, het andere systeem stond veel te hoog opgesteld...het was misschien een nederlands systeem, daar zijn de mensen wat groter?
Mag ik hier dat niet zeggen? Tuurlijk mag ik dat! Daar dient een forum voor!
O ja, aandelen in die firma heb ik ook niet hoor!