Terug naar overzicht
toffe locatie, ne keer iets anders dan de gewone "stijve" feestzalen. Hier is het een open loft, industrieel karakter met een open moderne keuken. Als dj ben ik daar al geweest, er wordt op aangedrongen dat je de installatie van de zaal gebruikt wat op zich te doen is, maar was toch blij dat ik een monitor meegebracht had zodat ik hoorde wat ik deed! :-).Volgens de aanwezigen was het eten lekker, fris en op een moderne manier gepresenteerd.Enig minpuntje vind ik: de ingang. Je komt daar toe en je moet direct de betonnen trap op of kiezen voor de (kleine) lift.
mooi binnen, vanbuiten niet zo mooi en beetje ongelukkige ligging.
We gaan volgende week eens kijken. Bedankt voor de reacties.
Dag Tanja,Wij zijn daar ook gaan kijken. De binnenlocatie is mooi en modern (met open keuken), maar ik had het gevoel dat alles min of meer 'vastligt' voor een huwelijk. Wij kregen vb. een blad met 2 menu's om uit te kiezen (diner of buffet), over iets anders werd er niet gesproken.Zij zeiden zelf ook dat ze zich vooral richten op bedrijfsfeesten..Maar ik zou zeker ook zelf eens een kijkje gaan nemen als ik jou was!Succes!
zijn ook gaan kijken. had het beetje moeilijk met de ingang ook , komt vrij onverzorgd over. Wel cool vanbinnen maar het leek me wel klein allemaal...
We zijn gaan kijken en ik vond het leuk. De ingang gaat trouwens volgend jaar wel veranderen. Onze datum is wel al bezet. Ze kunnnen wel de catering doen op een locatie naar keuze. Zucht, nog steeds geen zaal.