TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Eveline
26-8-2006
|
20-6-2006 13:52:15
proficiat met je huwelijk! Wat je nu al best vastlegt zijn de volgende dingen: kerk (uur en datum) feestzaal DJ Fotograaf
Voor de rest heb je dan nog een jaar de tijd en kan je beetje per beetje verderdoen.
Misschien kan je voor je bruidsjurk nog wachten tot de nieuwe collectie in de winkel is (normaal vanaf oktober 2006).
Wij zijn ook van Brugge maar ons feest zal doorgaan in Huyze de Baere in Maldegem. Dat is ietsje verder maar topkwaliteit en een zeer gezellig kader. www.huyzedebaere.be Dichter bij Brugge vond ik geen enkele zaal die me echt beviel qua interieur.
Veel succes alvast!
|
|
Stefanie
18-8-2007
|
20-6-2006 14:16:17
Bedankt voor de snelle reactie!!! De zaal ziet er idd heel erg gezellig uit, maar is er ook de mogelijk en de ruimte om na het eten te dansen?
Ik had ook al eens gekeken op de website van Manoir Stuivenberg in Varsenare, dit zag er ook wel in orde uit, indien er mensen zijn die daar ervaring hebben, laat het gerust weten.
Eveline, bedankt voor de tips, wanneer vindt jouw huwelijk plaats?
Groetjes
|
|
Angelique
11-8-2006
|
20-6-2006 14:27:59
Hallo- wij doen ook ons feest in Debaere en waren er vorig jaar ook op trouwfeest. Plaats genoeg om te dansen!
|
|
Isabel
1-9-2007
|
20-6-2006 16:22:24
Hey,
Ik ken geen zalen in de buurt van Brugge, maar ik had wel nog een tip.
Als je op het gebied van ceremonievervoer iets bijzonder, uniek, origineel, ... wil kan je dat beter ook al vastleggen.
De speciale dingen zijn er ook snel uit...
Isabel 01/09/07
|
|
Birgit
16-12-2006
|
20-6-2006 17:08:27
Hey,
wat een toeval! Ook wij zijn gevallen voor De Baere in Maldegem. Is wel in de kerstperiode bij ons, maar aan gezelligheid zal het daar niet ontbreken! Andere zalen hier in de buurt: Hof ter Mude in Westkapelle; kasteel van Moerkerke,...
Veel voorbereidingsplezier!
birgit 16.12.2006
|
|
Sophie
24-9-2005
|
20-6-2006 17:57:16
wij zijn getrouwd in Hof Ter Mude. het was echt fantastisch! een prachtige tuin om de receptie in te doen, bij slecht weer een mooie receptieruimte volledig in glas met zicht op de tuin...heel ruim en gezellig. het eten was fantastisch lekker. ik heb van iedereen enkel maar lof gehoord nadien en tijdens het feest. het is wel een feestzaal die je vroeg moet vastleggen. wij hebben 2 jaar terug een optie genomen in juni 2004 en toen was enkel nog het eerste weekend van mei vrij en de 2 laatste weekends van september.
succes!
groetjes, sophie
|
|
Mieke
7-7-2006
|
20-6-2006 20:39:22
Ik ken geen zalen in het Brugse omdat ik van Kortrijk ben. Wat ik je wel kan aanraden is om je te registreren op deze site om dan het onderdeeltje 'Mijn planning' te kunnen volgen. Daar staat alles heel duidelijk op wat je wanneer moet in orde brengen. Wij waren telkens met alles zo'n 3 tot 4 weken te vroeg volgens de planning, wat er nu toe leidt dat we de laatste 2 weken zonder werk en stress zitten! Groetjes, Jeroen en Mieke 7-7-2006
|
|
Debra
11-8-2006
|
21-6-2006 7:12:14
Hoi,
Wij zijn van Beernem, dichtbij Brugge en doen ons feest in De Visscherie in Oostrozebeke. Das zo'n 30 km van Beernem. Wij hebben al een trouwfeest meegemaakt in Huyze De Baere en het was er zeel lekker en de bediening was piekfijn inorde. De bazin komt zelfs telkens aan de tafels zeggen wat de mensen te eten krijgen! Er was maar 1 minpuntje vond ik en dat was dat er mensen zich moesten verzetten om plaats te maken voor de dansvloer. Dus tafel enzo werd afgebroken en ergens wat verderop weer in elkaar geflansd! Ik denk dat dit enkel het geval is als je met een groot aantal genodigden werkt.
Debra 11/08/06
|
|
davine
31-3-2006
|
21-6-2006 9:36:49
Wij zijn ongevere 3 maand geleden getrouwd in het kasteel van Moerkerke. Het was schitterend. Ze hebben ook een website maar ken het adres niet. Kan bij google kasteel van Moerekerke eens proberen. Het is wel zo dat de receptie en dans boven door gaat en eten beneden. Sommigen vinden dit een minpunt maar wij vonden dit veel gemakkelijker omdat iedereen dan eens kan rond lopen en je moet dan niet de ganse tijd aan tafel zitten. Bij mooi weer kan je receptie doen in de tuin. Ga maar eens kijken.
groetjes Davine
|
|
Stefanie
18-8-2007
|
21-6-2006 10:55:26
Reeds bedankt voor alle reacties, ik zal zeker eens alle onderstaande locaties eens opzoeken en bekijken. Jammer dat er rond deze tijd van het jaar geen trouwbeurzen plaats vinden, anders konden we daar veel inspiratie en informatie vinden.
Groetjes Stefanie
|
|
valerie
|
21-6-2006 21:24:08
Manoir Stuivenberg in Varsenare is verschrikkelijk duur... In Hof ter Mude is het lekker en idd ook een mooie zaal (met mooie tuin). Wij wilden echter een wat minder 'klassieke' zaal en zijn zo tot de brouwerij Rodenbach gekomen: www.tereeste.be . We zijn er al eens gaan eten en ik moet zeggen: het was fantastisch.
groetjes, Valérie
|
|
Mieke
15-6-2007
|
22-6-2006 20:41:28
Hallo,
Ook ik ben van Brugge, mijn vriend van Roeselare. Wij hebben gekozen voor brouwerij Rodenbach. Zeer originele stek en een heel vriendelijke mevrouw. Je kunt ook met traiteur Cardinal in 't Oud Sint Jan je feest geven. Denk dat dit ook wel sjiek zal zijn.
groeten,
Mieke
|
|
Mieke
|
14-3-2007 14:19:40
Hallo iedereen, Ik ben Mieke en ik ben vorig jaar getrouwd in het Kasteel van Moerkerke. dit was echt een onvergetelijke gebeurtenis. Ze hebben een prachtige tuin en de keuken is van topkwaliteit. Zeker eens kijken op de website! www.kasteelvanmoerkerke.be Maar ik vind dat je beter een afspraak kan maken, in het echt is het nog veel prachtiger
groetjes Mieke en Ewout (Brugge)
|
|
Melissa
31-5-2008
|
26-6-2007 14:35:31
Aan Mieke: Welke Dj heb jij genomen voor kasteel van moerkerke: mijn mail: m_calleeuw@hotmail.com Wij trouwen namelijk ook daar... 31 mei 2008!
Groetjes Melissa
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|