Terug naar overzicht
Hoi Laura, Wij hebben ons kaarsje bij de kaarskesprocessie in Lummen gekocht. Maar die kostte ook rond de 25€. Dit is eigenlijk al "goedkoop" want meestal durven ze er nog meer voor te vragen (in de orde van de 50€)... Succes!Filipa
De onze was van www.beautycandles.be en kostte minder... Misschien de moeite om eens te bekijken? Dat zijn wel eerder 'traditionele' kaarsen, maar waarom niet?
Wij hebben onze kaars hier gekocht: http://www.sfeer-boutique.be/indexa.htmlHadden een windlicht kaars en die staat nu op onze kast... bedrukt met een foto en onze datum op.
Ik heb een grote kaars gekocht in de euroshop en zo een letters en cijfers gekocht om op te kleven. Is heel mooi geworden...
Wij hebben onze kaars gekocht in de winkel van het Pastoraal Informatiecentrum in Hasselt. Als ik me niet vergis kostte deze +/- 22 euro.
Dank u om mee te denken!Maar heb deze ondertussen zelf gemaakt! Heb gewoon een witte kaars gekocht en dan met kalkpapier opgeplakt!! Onze namen, 2 ringen en de datum!! Is ook heel mooi gekomen en ben maar 2 € kwijt!! ;-) die prijs staat me beter aan!!Groetjes