Nu Online
Momenteel zijn er 463 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie heeft de winkelwagenmuntjes als bedanking?!

23-8-2011 11:34:15
Hey allemaal!

Ik las hiernet op het forum over de winkelwagenmuntjes van Looland als bedanking. Dit lijkt me echt iets leuk!
Hebben er onder jullie deze al besteld? Wij trouwen binnen 38 dagen en vrees een beetje voor de leveringstermijn...
Hebben jullie een foto of voor de standaarduitvoering gekozen? Hoeveel hebben jullie er besteld en hoeveel kostte het?
Alvast bedankt voor de reacties!

Liefs Caro

Caro
1-10-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1013

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik23-8-2011 11:44:40

Wij hebben dat niet gedaan, maar ik weet dat je ze bij printermezzo.be kan bestellen.
Wat we daar al hebben besteld hadden we redelijk vlug, dus als je zegt dat er vaart achter moet, dan zullen ze zeker klaar zijn binnen de 38 dagen :)

kelly
8-6-2013
 Meld misbruik23-8-2011 11:48:42

je kan bij looland gewoon een offerte aanvragen wij hebben dit ook gedaan... nog wel niet besteld ofzo maar weten nu wel ongeveer wat het ons gaat kosten. wij vinden het ook een heel leuk idee...

jamina
31-8-2012
 Meld misbruik23-8-2011 11:49:38

Hallootjes, wij gaan ook bestellen bij Looland, levertijd is 3 weken :-)
Wij nemen de geheel rondom gelakt, met ons initialen in en de trouwdatum, aan 1 kant bedrukt. Wij bestellen voor alle gasten 1 stuk, dwz 120 stuks ongeveer, en dan kost het 0,95 euro/stuk excl btw. voor 1 euro muntjes... hier komt dan nog wel verzendingskosten bij.

Veel succes ermee!!

suzy
6-8-2011
 Meld misbruik23-8-2011 12:39:26

hey ik had ze ook van daar. Ben er heel content van. ik had er 110 per koppel 1 maar er zijn er natuurlijk die er meerdere meenemen. ik had 131 personen op mijn avondfeest. Nu heb ik er nog 6 over :-)
De verzendingskosten bedragen maar 10 euro dus daar moet je je ook niet druk om maken.
ik had onze naam, datum en een hartje. Als bij zoeken ingeeft "fotokes" dan denk ik dat je mijn foto's wel terug vindt en daar staan ze bij.

suzy
6-8-2011
 Meld misbruik23-8-2011 12:40:11

ik moet misschien een percentje vragen bij die firma nu jullie daar massaal ook gaan bestellen

tima
8-9-2012
 Meld misbruik23-8-2011 18:57:25

http://www.123munten.nl/phlip-the-coin_winkelwagen_munt...
ziet er ook goed uit van prijs :)

marinka
7-7-2012
 Meld misbruik23-8-2011 21:09:08

beste tima, bij die link staat er dat ze enkel leveren aan bedrijven,verenigingen enz...

vind dees wel een goed idee, kga echt moeten stoppen met hier mee te lezen of iedereen gaat met meer cadeau's dan wij naar huis gaan.hihi

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...