Terug naar overzicht
Wij hebben dat niet gedaan, maar ik weet dat je ze bij printermezzo.be kan bestellen.Wat we daar al hebben besteld hadden we redelijk vlug, dus als je zegt dat er vaart achter moet, dan zullen ze zeker klaar zijn binnen de 38 dagen :)
je kan bij looland gewoon een offerte aanvragen wij hebben dit ook gedaan... nog wel niet besteld ofzo maar weten nu wel ongeveer wat het ons gaat kosten. wij vinden het ook een heel leuk idee...
Hallootjes, wij gaan ook bestellen bij Looland, levertijd is 3 weken :-)Wij nemen de geheel rondom gelakt, met ons initialen in en de trouwdatum, aan 1 kant bedrukt. Wij bestellen voor alle gasten 1 stuk, dwz 120 stuks ongeveer, en dan kost het 0,95 euro/stuk excl btw. voor 1 euro muntjes... hier komt dan nog wel verzendingskosten bij.Veel succes ermee!!
hey ik had ze ook van daar. Ben er heel content van. ik had er 110 per koppel 1 maar er zijn er natuurlijk die er meerdere meenemen. ik had 131 personen op mijn avondfeest. Nu heb ik er nog 6 over :-)De verzendingskosten bedragen maar 10 euro dus daar moet je je ook niet druk om maken.ik had onze naam, datum en een hartje. Als bij zoeken ingeeft "fotokes" dan denk ik dat je mijn foto's wel terug vindt en daar staan ze bij.
ik moet misschien een percentje vragen bij die firma nu jullie daar massaal ook gaan bestellen
http://www.123munten.nl/phlip-the-coin_winkelwagen_munt... ziet er ook goed uit van prijs :)
beste tima, bij die link staat er dat ze enkel leveren aan bedrijven,verenigingen enz...vind dees wel een goed idee, kga echt moeten stoppen met hier mee te lezen of iedereen gaat met meer cadeau's dan wij naar huis gaan.hihi