Terug naar overzicht
Hoi Shirleyjane,Ik heb er zelf niet zo ervaring mee, maar misschien een weddingplanner ofzo inhuren?Die regelen dit dan voor jou.Ik hoop dat jullie er een beetje uitkomen!Groetjes,Laura Color
Hallo,Niet opgeven! Je moet echt gaan voor je droom. Wij zijn in juli getrouwd in Italië.Ook niet gemakkelijk wegens de afstand en je geduld wordt soms op de proef gesteld.Maar toch, het was echt de moeite waard. Ik zou het zo opnieuw doen. Je beleeft het ook veel intenser omdat het langer dan die ene dag duurt, erg leuk voor jou en je gasten!Succes!
Hoe lang heb je van die mensen niet gehoord? gaat het om twee maan of om twee weken? misschien zijn ze op reis ? :)
oké, het zal niet eenvoudig zijn.En je zal je vrije weekendjes mss iets moeten over en weer rijden maar dan kan je dromen van wat er komt.Als dit jullie droom is zou ik er echt voor gaan!
Mmm, 't is nu ongeveer iets meer als een maand geleden dat ik ze dat mailtje met extra vragen ect had gestuurd...Ik vind t zelf persoonlijk nogal slordig als je zo een locatie runt..maar goed t gaat mij er voornamelijk om dat ik me zorgen maak als t contact nu al zo stroef verloopt, dat het er niet beter op gaat worden. En we zullen toch wel nog de nodige afspraken moeten maken tot het echt zo ver is. En als t dan zo blijft gaan...Maar hebben ondertussen al even verder gekeken en misschien toch ook iets anders leuk gevonden
Ik zou geen risico nemen en een andere locatie zoeken.