Terug naar overzicht
Ik ben ook leerkracht (toen voor 2 klassen) en heb een héél grote familie. Wij hadden 150 boekjes voorzien en hadden er nog een +/-20 over. Aantal uitnodigingen x2 is geen slecht idee!Voor de kindjes: kleutertjes of kleiner, kregen uiteraard geen boekje, want die snappen daar niks van... Wie kon lezen, kreeg er eentje. Mijn collega deelde de boekjes uit samen met haar dochters en indien ze zag dat er te weinig gingen zijn, zou ze per koppel een boekje geven. Maar dat was dus niet nodig.
wij hadden er 70 laten drukken omdat we er zeker geen over wilden hebben. Bij ons deelde de ceremoniemeester ze uit nadat iedereen binnen was. op die manier kon hij zien of hij ze per persoon of per koppel uitdeelde.
Wij gaan er een 100tal laten drukken die de ceremoniemeester idd ook pas zal uitdelen als de mensen binnen zijn,zo wil hij vermijden dat de mensen die enkel eens komen kijken hoe ik binnen kom met papa direct erna terug naar buiten gaan en mensen die dan mss later toe gekomen zijn en zo geen boekje meer hadden omdat ze al uitgedeeld zijn geen meer hebbenIk heb op ons avondfeest een 180tal mensen daarom een 100tal boekjes want niet iedereen die naar avondfeest komt zal in de kerk zijn,maar idd er zullen ook wel mensen zijn die niet kunnen komen naar ons feest wel eens komen piepen in de kerk
Wij twijfelen ook over het aantal. In totaal hebben wij zo'n 220 mensen uitgenodigd (receptie, avondfeest en dansfeest) Ik weet nu al dat er een 15tal mensen sowieso niet zullen kunnen bijzijn... Hoeveel zouden jullie er voorzien? Groetjes Caro
Wij trouwen op een vrijdag, dus sowieso gaan er al een héél pak minder mensen aanwezig zijn bij de viering.Wij trouwen in een klein kapelletje waar max 80-90 personen binnen kunnen. Wij hebben 100 boekjes laten drukken, volgens mij gaan er dat wel wat te veel zijn. We voorzien er natuurlijk ook wel een paar reserve voor de ouders en zo want die willen die achteraf nog uitstallen, laten zien bij anderen, .....
wij doen onze viering met de goede herder... vooraf krijgen de mensen er geen want anders lezen ze het allemaal al. nadien gaat onze voorganger er voor een stuk of 12 zorgen ... de mensen die willen kunnen er dan 1 krijgen. x