Terug naar overzicht
Ik ben daar naar toe geweest. Het was een super lieve mevrouw maar het aanbod kleedjes viel wel wat tegen. Vele kleine maatjes ook (<38)
Hey,Ik ga deze week bellen voor een afspraak daar.In de familie zijn al 2 bruidjes daar om hun kleed geweest en die waren echt mooi. Als je de etalage ziet zou je wel nooit binnengaan denk ik.Iets verder heb je ook Couture Elena. Ik ga beide doen op dezelfde dag.
Heey,ik ben vorige week woensdag naar de outlet-winkel in Deinze gegaan en heb er direct mijn kleed gekocht. Ik had niet veel verwacht qua aanbod, ook omdat ik dacht geen gemakkelijke maat te hebben. Maar het was echt super! Echt zo'n lieve dame! Ik voelde mij heel welkom, we hebben eerst even gepraat over wat ik mooi vond, dan heeft ze mij een aantal dingen voorgesteld. Diegene die ik mooi vond, heb ik geprobeerd en bij t eerste had ik al direct iets van dit zou t wel eens kunnen zijn. Toch nog andere dingen ook geprobeerd, uiteindelijk bleven er twee kleedjes over waar ik tussen twijfelde. De mevrouw uit de winkel heeft mij dan geduldig elk kleed echt nog 6 à 7 keer afwisselend laten aantrekken tot ik eruit was en ik echt overtuigd was. Ze is ook echt heel eerlijk, echt een madam naar mijn hart. Als ze ziet dat je niet overtuigd bent, zal ze je het kleed niet laten kopen, zal ze zeggen dat je der nog is moet over slapen. Maar ze heeft echt een heel goed oog op wat bij u past en wat niet. Ik dacht altijd in het wit te trouwen, maar zij koos voor mij gekleurde kleedjes, heb toch eens een wit (crème) aangetrokken en t ging mij absoluut niet af. Ben echt heeel blij met mijn keuze. Je kan het kleed btw laten overbrengen naar aalst om de aanpassingen te laten doen. Heb ik laten doen, aangezien het toch wel veel kilometers scheelt. Groetjes!